فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی:

هشت سال دفاع مقدس کارنامه درخشانی برای مقابله با دشمن است

سردار علیرضا مظاهری گفت: هشت سال دفاع مقدس کارنامه درخشانی برای مقابله با دشمن و دفاع از ارزش‌ها است و دشمن چون در زمینه جنگ سخت خود را عاجز می بیند بنابراین به جنگ نرم روی آورده است.
کد خبر: ۳۵۷۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰ - 14August 2019

8 سال دفاع مقدس کارنامه درخشانی برای مقابله با دشمن است/دشمن در جنگ سخت خود را عاجز می‌بیندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سردار «علیرضا مظاهری» فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: به زانو کشاندن استکبار، سقوط پهپاد پیشرفته آمریکایی و توقیف کشتی انگلیس نمونه هایی از قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس کارنامه درخشانی است در جهت مقابله با دشمن و دفاع از ارزشها و دشمن چون در زمینه جنگ سخت خود را عاجز می بیند بنابراین اقدام به جنگ نرم کرده است.

مظاهری تصریح کرد: دشمن از طریق فضای مجازی و فضای حقیقی می خواهد به اهداف شوم خود برسد اما ما به دشمن ثابت خواهیم کرد جمهوری اسلامی ایران چه در جنگ سخت و چه در جنگ نرم همیشه با حضور مردم بسیار عزیز و با ارزش و همچنین خبرنگاران پیروز و سربلند است و دشمن را ناکام می کند.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی، خبرنگاران را طلایه داران دانایی و آگاهی عنوان کرد و افزود: خبرنگاران گاهی به عنوان چشمان تیزبین مردم با قلم و اندیشه خود دلسوزانه به بیان حقایق و دفاع از مسائل عمومی می پردازد و ما مسئولین نباید چنانچه مطالبه ای از ما دارند به دل بگیریم بلکه باید منصفانه عمل کنیم و به انتقادات و مطالبه ها پاسخ درست دهیم.

وی اظهار داشت: خبرنگاران با خصلت حق جویی و حق طلبی نقش موثر و ماندگار در جامعه دارند نه در حوزه سیاسی و اجتماعی و فرهنگی بلکه در همه حوزه ها نظرات آن ها اثرگذار است و تلاش خبرنگاران در بیان حقایق، شایسته بهترین تکریم ها و تقدیرهاست.

مظاهری اذعان کرد: مشکلات عمده استان خراسان شمالی را ما از قلم و دوربین شما دیدیم و شنیدیم و سعی کردیم تلاش خوبی هم در این راستا داشته باشیم و امروز در نتیجه همین همراهی، همکاری، همدلی و اطلاع رسانی، استان خراسان شمالی به عنوان یکی از استان های امن کشور معرفی شده است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی افزود: خراسان شمالی به عنوان یکی از سه استان کم جرم کشور قلمداد شده است و در حوزه های مختلف بخصوص حوزه امنیتی هیچ دغدغه ای نداریم و خدا را شاکریم که جرایم خشن روز به روز در خراسان شمالی در حال کاهش است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار