معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

فرهنگ ایثار و شهادت راز مهم بیمه شدن کشور است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت راز مهم بیمه شدن کشور در برابر جنگ نرم و تهدیدات شوم دشمنان است.
کد خبر: ۳۵۷۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱ - 15August 2019

فرهنگ ایثار و شهادت راز مهم بیمه شدن کشور استسرهنگ پاسدار «عوضعلی فقیری» معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امروزی باعث بقای اسلام و نظام اسلامی است.

وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت بر گرفته از فرهنگ عاشوراست و به این جهت باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.

فقیری بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت راز مهم بیمه شدن کشور در برابر جنگ نرم و تهدیدات شوم دشمنان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان تصریح کرد: ما نیازمندیم که رشادت‌های رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس را به نسل جوان و آینده ساز انقلاب انتقال دهیم.

این مسئول با بیان این مطلب که در دوران هشت سال دفاع مقدس روحیه معنویت، ایثار و از خودگذشتگی به وضوح در بین حماسه آفرینان موج میزد ادامه داد: معنویت مهم‌ترین ویژگی دفاع مقدس بود که که جلوه‌ای از نقش آفرینی بی‌سنگران حماسه ساز بوده است.

وی اظهار داشت: بیان واقعیت‌های بر اساس ارزش‌های انقلاب اسلامی رویکرد این دوران طلایی است که رزمندگان بدون هیچ چشم داشتی با اخلاص در عمل در جنگ نابرابر هشت ساله حضور داشتند.

فقیری متذکر شد: رزمندگان ایران سرچشمه‌های رشادت و معنویت بودند که همین معنویت باعث شد تا در برابر سخت ترین مشکلات مقاومت و ایستادگی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها