سردار اشتری در جمع خبرنگاران:

پلیس ایران در تراز جهانی است

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تحکیم روابط پلیس ایران با پلیس سایر کشور‌ها گفت: تجهیزات و نیرو‌های پلیس ایران در سطح جهانی هستند.
کد خبر: ۳۵۷۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸ - 15August 2019

پیام ما به تمام ملت‌ها صلح، دوستی و مقاومت در برابر زورگویان استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در حاشیه اختتامیه مسابقات گشت جاده‌ای ۲۰۱۹ روسیه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این مسابقات به میزبانی ناجا در تهران با حضور شش کشور انجام شد، اظهار داشت: خوشبختانه به اهدافی که از قبل پیش‌بینی کرده بودیم، رسیدیم و این مسابقات به خوبی اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های ایران، روسیه و ارمنستان رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند، افزود: خوشبختانه این مسابقات با خودرو و سلاح‌های داخلی برگزار شد.

فرمانده نیروی انتظامی درباره پیام این مسابقات گفت: پیام ما به تمام ملت‌ها صلح، دوستی و مقاومت در برابر زورگویان است.

سردار اشتری با اشاره به بازدید شرکت‌کنندگان مسابقات گشت جاده‌ای از مناطق مختلف کشور عنوان کرد: شرکت‌کنندگان اذعان داشتند که با وجود تهدیدات و تحریم‌ها، ایران به خوبی توانسته در حوزه‌های مختلف پیشرفت کند‌.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع‌پرس مبنی بر آمادگی پلیس برای برگزاری مسابقات جهانی پلیس بیان کرد: پلیس ایران آماده برگزاری مسابقات نظامی است و این موضوع را اعلام کردیم.

فرمانده ناجا با بیان اینکه پلیس ایران از سال‌های گذشته تاکنون توانسته ارتباط خود را با پلیس سایر کشور‌ها تحکیم ببخشد، گفت: تجهیزات و نیرو‌های پلیس ایران امروز در سطح جهانی هستند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار