جهانگیری:

کار و کسب روستاییان رونق خوبی پیدا کرده است

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه کار و کسب روستاییان رونق خوبی پیدا کرده است، گفت: مهم این است که ما اقداماتی انجام دهیم تا روستاییان در روستا بمانند و به حاشیه شهرها نیایند.
کد خبر: ۳۵۷۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹ - 15August 2019

کار و کسب روستاییان رونق خوبی پیدا کرده استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهور صبح امروز در حاشیه افتتاح چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر در نمایشگاه بین المللی تهران، در پاسخ به پرسشی درباره اینکه توانمندسازی عشایر و روستائیان چقدر می‌تواند به تولید ناخالص ملی کمک کند، اظهار داشت: روستا‌ها در واقع کانون اصلی تولید کشور هستند خصوصاً در زمینه مواد غذایی که جزو مهمترین نیازهای هر کشوری است.

وی ادامه داد: بخش اصلی تولیدات روستایی تامین غذایی کشور است که در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اهمیت غذایی کشور جزو مهمترین سیاستهای در برنامه های دولت بوده است.

معاون اول رئیس جمهور گفت: مهم این است که ما اقداماتی انجام دهیم تا روستاییان در روستا بماند و به حاشیه شهرها نیایند و به تولید بپردازند و از لحاظ اقتصادی امکان زندگی داشته باشند و مسائل رفاهی آنها را در روستا تامین کنیم.

جهانگیری تصریح کرد: خوشبختانه در این زمینه اقدامات وسیعی انجام گرفته است، کار و کسب  روستاییان رونق خوبی پیدا کرده و فکر می‌کنم همین نمایشگاه یک نمونه از رونق فعالیت در روستاها و مناطق عشایری است. اگر به دنبال تاب‌آوری مسائل کشور هستیم، باید بیشتر به این موضوع بپردازیم؛ زیرا یکی از کانون‌های اصلی تاب‌آوری اقتصادی کشور، روستاها و مناطق عشایری هستند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار