نماینده ولی فقیه در استان مازندران:

اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون صبر و شکیبایی آزادگان است

آیت‌الله «نورالله طبرسی» اقتدار و قداست امروز ایران اسلامی را مرهون رزمندگان و صبر و شکیبایی آزادگان دانست.
کد خبر: ۳۵۷۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹ - 15August 2019

اقتدار و قداست امروز ایران اسلامی مرهون صبر و شکیبایی آزادگان استآیت‌الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری ضمن گرامی‌داشت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اظهار داشت: یکی از نتایج ارزشمند دفاع مقدس اثبات ایمان و پایمردی جان‌برکفان ایران اسلامی است که این مهم را آزادگان ولایی در سیاهچاله‌های دوران اسارت به طرز مطلوبی متجلی ساختند.

وی اقتدار و قداست امروز ایران اسلامی مرهون رزمندگان و صبر و شکیبایی آزادگان دانست و افزود: همه ما باید اعتقاد و پایبندی به اسلام و ولایت را از آزادگان عزیز سرمشق گرفته و به نسل‌های آینده نیز منتقل کنیم.

طبرسی بیان داشت: سفیران آزاده و دلاورمردان ایران اسلامی در زیر شکنجه‌های سخت و در میان مرگ و زندگی حاضر نبودند حتی به صورت زبانی به مقدسات خود توهین کنند و این اعتقاد و ایمان زلال که در واقع مرحله حق‌الیقین ایمان است باعث حیرت شکنجه‌گران بعثی می‌شد.

امام جمعه ساری تصریح کرد: صحنه‌های متهورانه‌ای که رزمندگان ما در دوران اسارت آفریدند بسیار برای ما آموزنده و عبرت‌انگیز است و راه و رسم اطاعت تا نثارجان و صادقانه از مقام ولایت را به ما می‌آموزد.

وی اضافه کرد: رزمندگان ما بخصوص آزادگان سرافراز هویت و عزت و سعادت دنیا و آخرت خود را در حیات ولایی یافته و بدان اعتقاد راسخ پیدا کرده بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار