فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه:

آزادگان الگوی صبر و مقاومت هستند

سید حمزه محقق‌زاده آزادگان را الگوی صبر و مقاومت دانست و گفت: مقاومت و جانفشانی آزادگان در دوران اسارت الگویی بی‌نظیر برای نسل امروز است.
کد خبر: ۳۵۷۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵ - 15August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، آیین تجلیل از آزادگان شاغل در ادارات شهرستان کهگیلویه عصر امروز برگزار شد.

در این مراسم که با همکاری سپاه ناحیه شهرستان کهگیلویه و بنیاد شهید برگزار شد از 57 آزاده شاغل در 16 اداره شهرستان تجلیل به عمل آمد.

«سید حمزه محقق‌زاده» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در این آیین اظهار داشت: آزادگان با صبر و استقامت خود برگ زرینی در تاریخ انقلاب ثبت کردند.

وی آزادگان را الگوی صبر و مقاومت دانست و گفت: مقاومت و جانفشانی آزادگان در دوران اسارت الگویی بی‌نظیر برای نسل امروز است.

«عادل شریعت‌پور» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه هم در این آیین اظهار داشت: همه آزادگان شهرستان در ادارات به کار مشغول هستند اما اشتغال فرزندان آزادگان از مهم‌ترین مشکل این قشر است.

وی با اشاره به مشکل درمانی آزادگان، افزود: در تلاش هستیم این موضوع را از طریق بیمه تکمیلی حل کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه درباره فرآیند اشتغال فرزندان آزادگان نیز تصریح کرد: این مسئله از طریق آزمون‌های استخدامی که بر اساس فراخوان اعلام می‌شود صورت می‌گیرد.

شریعت‌پور عنوان کرد: مشخصات فارغ‌التحصیلان و جویندگان کار در سامانه بنیاد شهید و امور ایثارگران ثبت می‌شود تا در آزمون‌های استخدامی سهمیه 25 درصد برای آن‌ها لحاظ شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار