امام جمعه قصرشیرین:

تقویت ولایت فقیه و بصیرت‌افزایی تنها راه مقابله با دشمنان است

حجت‌الاسلام «علی ملکی» گفت: تقویت ولایت فقیه، بصیرت‌افزایی و تلاش برای نشر تفکرات دینی و الهی ایران اسلامی تنها راه مقابله با نظام کفر و دشمنان این مرز و بوم است.
کد خبر: ۳۵۸۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ - 16August 2019

تقویت ولایت فقیه و بصیرت افزایی تنها راه مقابله با دشمنان استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه،حجت الاسلام «علی ملکی» امام جمعه شهرستان قصرشیرین در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با بزرگداشت یاد شهدای خبرنگار و تجلیل از تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و خبر، اظهار داشت: از ویژگی‌های یک خبرنگار متعهد، تقویت دین اسلام و نشر ارزش های دینی و اسلامی و اشائه آموزه های دینی است چون امروز دشمن با بکارگیری تمامی ابزارهای تبلیغاتی و به راه انداختن شبکه های ماهواره ای به دنبال از بین بردن اعتقادات ملت ایران اسلامی و به خصوص جوانان و نوجوانان است.

حجت الاسلام  ملکی گفت: تقویت ولایت فقیه، بصیرت افزایی و تلاش برای نشر تفکرات دینی و الهی ایران اسلامی تنها راه مقابله با نظام کفر و دشمنان این مرز و بوم است.

وی افزود: خبرنگاران دیندار خوب می دانند که امروز دشمنان و استکبار جهانی به دنبال شبهه افکنی در مسائل دینی هستند و تنها تفکر نجات بخش، دین مبین اسلام است  از این رو برای مقابله و جلوگیری از نشر تفکرات کفرآمیز باید نسبت به تبلیغ دین و احکام اسلامی تلاش کننند.

خطیب جمعه قصرشیرین گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که مردم آن با هر اقلیت و دینی در کنار یکدیگر زندگی می کنند و این بیانگر وحدت و برادری و نظام مردم سالاری دینی حاکم در کشور و داشتن رهبری ولایی است.

 ملکی ادامه داد: خبرنگاران انقلابی و مومن، با اخلاص و صادق باید واقعیات جامعه را منعکس کنند و در راه فعالیت خبری خود به دنبال کسب شهرت و معرفی خود نباشند بلکه باید بدون هیچ گونه ریا و با تلاش مداوم نسبت به بیان مشکلات مردم و تلاش برای رفع آن ها اقدام کنند.

وی اضافه کرد: خبرنگاران سربازان خط مقدم و معلمانی تربیت کننده و مبلغانی دیندار هستند که در راستای معرفی چهره واقعی ایران اسلامی و نظام دینی حرکت می کنند.

امام جمعه قصرشیرین افزود: تلاش های نیروهای مسلح و ماموران انتظامی در راستای حفظ امنیت و آرامش موجود در جامعه جای تقدیر دارد و تلاش برای حفظ امنیت موجود وظیفه همگانی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها