آزاده دوران دفاع مقدس:

پیشرفت‌های امروز ایران محصول فرهنگ مقاومت است

فتاح محمدی با بیان اینکه امروز باید عزت و اقتدار را در راهبرد ایثار و مقاومت جست‌وجو کرد، گفت: پیشرفت‌های امروز کشور در حوزه‌های مختلف از جمله فناوری، نظامی، علمی و غیره محصول فرهنگ مقاومت است.
کد خبر: ۳۵۸۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶ - 16August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «فتاح محمدی» از آزادگان جنگ تحمیلی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز یاسوج با گرامی‌داشت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به کشور، اظهار داشت: آزادگان کسانی هستند که در فقدان پیر و مراد خود گریستند و با رهبر و امام خود پیمان دوباره بستند.

وی به چگونگی پیدایش انقلاب اسلامی ایران اشاره داشت و افزود: این انقلاب متکی بر ارزش‌های الهی و آرای عمومی بوده و توانسته استکبار و استعمار را به تسخیر خود بکشاند.

این آزاده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمن از طریق توطئه‌های مختلف از جمله جنگ تحمیلی و ترور نخبگان به مبارزه با انقلاب پرداخت، گفت: دشمن امروز نیز هویت‌های فرهنگی و ارزش‌های انقلاب را تهدید می‌کند.

محمدی تاکید کرد: در چنین شرایطی باید با تبیین توطئه‌های دشمن و همچنین ارزش‌های انقلاب اسلامی از یأس و ناامیدی جوانان جلوگیری کرد.

وی از آزادگان جنگ تحمیلی خواست ارزش های دفاع مقدس، مشکلات مختلف 40 ساله انقلاب و مقاومت در برابر دشمن را برای جوانان تشریح کنند.

این آزاده دوران دفاع مقدس عنوان کرد: امروز باید عزت و اقتدار را در راهبرد ایثار و مقاومت جست‌وجو کرد و مقاومت در برابر مشکلات اقتصادی و توطئه‌های دشمن را  به عنوان یک فرهنگ سرلوحه کار خود قرار داد.

وی با بیان اینکه حفظ ارزش‌های انقلاب از مهم‌ترین وظایف ما است، گفت: پیشرفت‌های امروز کشور در حوزه‌های مختلف از جمله فناوری، نظامی، علمی و غیره محصول فرهنگ مقاومت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار