فرمانده سپاه ناحیه الشتر در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

جوانان باید با ماهیت دفاع مقدس آشنا شوند

سرهنگ محمود یوسفوند گفت: همگان بویژه نوجوانان و جوانان باید با ماهیت دفاع مقدس و چرایی هشت سال مقاومت رزمندگان ایرانی در برابر دشمن بعثی آشنا شوند.
کد خبر: ۳۵۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰ - 16August 2019

جوانان باید با ماهیت دفاع مقدس آشنا شوند

سرهنگ «محمود یوسفوند» فرمانده سپاه ناحیه الشتر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد با اشاره به  اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدا، اظهار داشت: یکی از اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا با حضور اقشار مختلف مردم بویژه جوانان بیان رشادت‌ها، حماسه آفرینی‌ها و از خود گذشتگی شهدا در دوران دفاع مقدس است.

 وی افزود: همگان بویژه نوجوانان و جوانان باید با ماهیت دفاع مقدس و چرایی هشت سال مقاومت رزمندگان ایرانی در برابر دشمن بعثی آشنا شوند.

 یوسفوند ادامه داد: شهدا افراد خاکی بودند و اکنون افلاکی هستند و از زمین به آسمان‌ها عروج کردند با مطالعه و تحقیق در مورد زندگی شهدا باید بدانیم مگر شهدا چکار کردند و چگونه افرادی بودند که به این جایگاه رسیدند.

فرمانده سپاه ناحیه الشتر با بیان اینکه ما به شهدا نیاز داریم  و شهدا و خانواده‌های آنها هیچ نیازی به ما ندارند، تصریح کرد: شهدا با الگو گرفتن از امام حسین(ع) که از همه هستی خویش گذشت تا دین اسلام بماند، با لبیک گفتن به امام زمان خودشان، امام خمینی(ره)، از جان و مال و زندگی خودشان گذشتند تا این انقلاب اسلامی ایران بماند.

یوسفوند زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا را از دیگر اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا برشمرد و خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره های شهدا جزو برنامه‌های ما در طی سال است و این یادواره ها را در سطح شهر و روستاها با عنوان «آبروی محله» یا عناوین دیگر برگزار می‌کنیم.

وی حضور در یادواره شهدا را  یک سعادت  دانست و افزود: خداوند عشق به شهدا را از ما نگیرید و ان شاءالله شهدا خودشان ما را به این یادواره ها که می‌توانند تلنگری برای ما باشد، دعوت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها