نقوی حسینی در گفتگو با دفاع پرس:

حرکت سوگوارانه شیعیان به کربلا داعشیان را به قهقرا می کشاند

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت گفت: حرکت سوگوارنه شیعیان با پای پیاده به کربلا داعشیان را در موضع انزوا قرار خواهد داد.
کد خبر: ۳۵۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴ - 10December 2014

حرکت سوگوارانه شیعیان به کربلا داعشیان را به قهقرا می کشاند

سید حسین نقوی حسینی، عضو فراکسیون رهروان ولایت در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به پیاده روی زائران اربعین سالار شهیدان، گفت:  گردهمایی و حرکت عاشقان محرم، عاشورا به سوی میعادگاه عاشقان کربلا معلی در واقع مانور باور و اعتقاد شیعه محسوب می شود.

وی در ادامه بیان کرد: این حرکت به دنیا نشان می دهد که شیعیان به مکتب ابا عبدالله حسین (ع) اعتقادی راسخ  و باور غیر قابل تغییر دارند و همین اثر را گردهمیان در شهرستان ها نیز از خود بجا خواهند گذاشت.

نماینده مردم ورامین در خانه ملت اظهار داشت: عزاداران حسینی اربعین سال جاری را به عرصه ظهور و مانور اندیشه اباعبدالله حسین(ع) و عاشقانش تبدیل خواهند کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه تصریح کرد: این حرکت حسینیان در اربعین به غرب و طرفداران حرکتهای تکفیری نشان می دهد که شیعیان عاشق و محب اهل بیت هستند و بر باور خود استوار می باشند و این حرکت ترفند دشمنان اسلام را که در تلاش هستند تا چهره شیعیان را خلاف واقع در رسانه ها به تصویر بکشند را خنثی خواهد کرد.

وی در خاتمه بیان کرد: حرکت سوگوارنه شیعیان با پای پیاده به کربلا داعشیان را در موضع انزوا قرار خواهد داد.

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها