نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

رسالت رسانه ملی، ایستادگی و جهاد کبیر فرهنگی در برابر اقدامات دشمنان است

حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی گفت: رسالت مهم رسانه ملی، ایستادگی و جهاد کبیر فرهنگی در برابر اقدامات دشمنان نظام اسلامی است، چراکه دشمنان نظام اسلامی، باورها، ارزش ها و رفتارهای ما را نشانه گرفته اند.
کد خبر: ۳۵۸۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴ - 16August 2019

رسالت مهم رسانه ملی، ایستادگی و جهاد کبیر فرهنگی در برابر اقدامات دشمنان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین «ابوالقاسم یعقوبی» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی امروز در مراسم افتتاحیه بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیما اظهار داشت: خراسان شمالی بنای توسعه پایدار را در پیش دارد و برگزاری اینگونه جشنواره ها در خراسان شمالی می تواند حرکت توسعه استان را شتاب ببخشد.

وی بیان داشت: رسالت مهم رسانه ملی، ایستادگی و جهاد کبیر فرهنگی در برابر اقدامات دشمنان نظام اسلامی است چرا که دشمنان نظام اسلامی، باورها، ارزش ها و رفتارهای ما را نشانه گرفته اند.

یعقوبی هدف دشمن را از این اقدامات، واگرایی از ارزش‌های دینی و همگرایی با ارزش‌های غربی دانست و گفت: آموزش و پرورش و آموزش عالی وظیفه بزرگی برای تربیت نسل و پیشگیری از آسیب ها دارند چرا که هدف دشمنان شبهه افکنی و شهوت گسترانی در بین جوانان است و در این حوزه دشمن سمپاشی می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: دشمنان در جنگ نرم نمادها و نمودهای دینی ما را نشانه گرفتند و این جنگ را در موسیقی، معماری و سبک پوشش می توان دید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها