مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

آزادگان برگی از تاریخ پر افتخار ایران هستند

سردار «محمد علیپور» گفت: آزادگانی که هر کدام‌شان یک برگ از تاریخ پر افتخار ایران هستند، برای اثبات حقانیت و مظلومیت و ترویج فرهنگ ایثار و شهامت و صبر و ایستادگی از همه چیزشان گذشتند.
کد خبر: ۳۵۸۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳ - 17August 2019

آزادگان ما هر کدام شان یک برگ از تاریخ پر افتخار ایران عزیز هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به بهانه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی مان پیامی به شرح زیر صادر کرد:

سلام و درود خدا بر آزادگان سرافراز ایران اسلامی که به حق، شهدای زنده‌ای هستند برای اثبات حقانیت و مظلومیت نظام اسلامی در مقابل استکبار جهانی.

آزادگانی که در طول 8 سال دفاع مقدس با جسم خود و در طول سالها اسارت با روح و روان خود از ایمان و اعتقاد و حقانیت ملت ایران عزیز دفاع کردند.

آزادگانی که هر کدام شان یک برگ از تاریخ پر افتخار ایران هستند برای اثبات حقانیت و مظلومیت و ترویج فرهنگ ایثار و شهامت و صبر و ایستادگی از همه چیزشان گذشتند.

اینجانب بعنوان خادم حوزه دفاع مقدس در جغرافیای کربلایی خوزستان سالروز ورود آزادگان سرافراز کشور و بخصوص خوزستانی‌های عزیز را به میهن اسلامی‌مان تبریک می‌گویم و آرزو دارم که این اسناد هویت بخش و انتقال دهنده‌های فرهنگ ناب ایثار در همه مراحل زندگی همچون دوران دفاع مقدس پیروز و سربلند باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها