معاون امور استان‌های صداو‌سیما:

افرادی که در راستای رونق کسب‌ و کار در جامعه خدمت می‌کنند از طریق صداوسیما معرفی شوند

معاون امور استان‌های صداو‌سیما گفت: افرادی که در راستای رونق کسب و کار در جامعه خدمت می‌کنند باید از طریق صداوسیما معرفی شوند چرا که آن‌ها مجاهدان عرصه تولید و کار در برابر تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان هستند.
کد خبر: ۳۵۸۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷ - 17August 2019

افرادی که در راستای رونق کسب و کار در جامعه خدمت می‌کنند از طریق صداوسیما معرفی شوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «علی دارابی» معاون امور استان‌های صداوسیما در مراسم افتتاح بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها به میزبانی استان خراسان شمالی اظهار داشت: جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما فرصتی برای شناخت ظرفیت‌های استان‌ها است و بیست و دومین جشنواره تولیدات صداوسیما می تواند تولیدات زیربنایی را در خراسان شمالی فراهم کند.

وی با اشاره به نامگذاری سال 98 به عنوان سال رونق تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: افرادی که در راستای رونق کسب و کار در جامعه خدمت می‌کنند باید از طریق صداوسیما معرفی شوند چرا که آن‌ها مجاهدان عرصه تولید و کار در برابر تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان هستند.

معاون امور استان‌های صداوسیما افزود: همچنین باید از طریق صداوسیما برنامه‌هایی در راستای تشویق اقشار مردم به استفاده از کالاهای داخلی تولید کنیم.

دارابی با اشاره به انتخابات اسفندماه سال جاری عنوان کرد: مهم‌ترین وظیفه صداوسیما این است که فضا را برای حضور گسترده مردم در صندوق‌های رای فراهم و به برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانونمند کمک کند.

وی در خصوص رسانه های ماهواره‌ای ادامه داد: دشمنان با تبلیغات خود در رسانه های ماهواره‌ای می‌خواستند عظمت این نظام را خدشه‌دار کنند، اما مردم ما با حضور در جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی ثابت کردند که دشمنان نمی‌توانند هیچ وقت این خیال خام خود را عملی کنند.

این مسئول با بیان اینکه رسانه ملی باید پیام‌های مثبت و امید دهنده را به جامعه منتقل کند، گفت: رسانه‌های استانی باید توسعه‌مدار و پیشرفت محور باشند، مزیت‌های استان و کشور را ترسیم کنند و غیرت‌های جوانان، دانشمندان، نخبگان، فرهیختگان و هنرمندان را با زبان هنری به مردم و جامعه نشان دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار