بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس یزد:

آزادگان از آزمون دشوار مصائب سربلند بیرون آمدند

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۵۸۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲ - 17August 2019

آزدگان از آزمون دشوار مصائب سربلند بیرون آمدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد به مناسبت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان غیور به میهن اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

کاری که آزادگان عزیز ما در برهه‌ای از تاریخ این مرز و بوم، انجام دادند و لحظات دشواری که در اسارت با تمام وجود خود لمس کردند، دلیل روشنی بر توانایی ملت ایران در مقابله با توطئه دشمنان است. این کار و وظیفه بزرگ، مقام این بزرگواران را در کنار شهدا و مأجور با ایشان قرار می‌دهد.

26 مرداد ماه مصادف با بازگشت این غیورمردان و اسوه‌های صبر و استقامت، یادآور آن دلیرمردی‌ها و بازگشت غرورآفرین مردان و زنان آزاده‏ای است که پس از تحمل سال‏‌ها شکنجه و دوری از عزیزان به شرف افتخار آزادگی نائل شدند. آن‌هایی که با رشادت و مقاومت خویش، جهان و جهانیان را مبهوت استقامت خود ساختند و بار دیگر مشت محکمی بر دهان کفر و استکبار جهانی فرود آوردند. آنان که از آزمون دشوار مصائب سربلند بیرون آمدند و خانواده‌های معززشان نیز رنج فراق را ایثارگونه بر دوش کشیدند تا در چنین روزی انتظار به سر رسید و صبح وصال دمید.

امروز نیز در میان هجمه تمام قد دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران، آزادگان از پیشتازان حمایت از ولایت و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و در تلاش برای ایرانی آباد و سرافراز از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند.

آزادگان دلير، پس از گذشت سال‌ها از آن روز حماسی، تمامی توان و همت خويش را در راه خدمت به انقلاب اسلامی، به كارگرفته و سمبل پايداری ايران اسلامی هستند.

در جنگ تحمیلی امروز نیز که همانا جنگ اقتصادی است و از سوی ظلم و استکبار جهانی به ما تحمیل شده، استفاده از ظرفیت و استعدادهای کم‌نظیر این عزیزان در پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب ضرورتی است که توجه جدی‌تر به آن می‌تواند کشور را در عرصه‌های گوناگون به مرز خودکفایی نزدیکتر کند. ظرفیتی که می‌تواند ایران همیشه سربلند را بار دیگر از عرصه جنگ تحمیلی، پیروز و سربلند بیرون آورد؛ همچنان که اقتدار کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مرهون ایستادگی و از خودگذشتگی کسانی چون آزادگان غیور و خانواده‌های صبورشان است.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدای مظلوم آزاده، سالروز ورود آزادگان سرافراز به ميهن اسلامی را به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی، آزادگان سلحشور و خانواده آنان و مردم دارالعباده یزد تبريک عرض کرده و سلامتی و توفيقات آنان را از درگاه خداوند متعال خواستار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار