بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع‌ مقدس بوشهر؛

آزادگان مدال آبروی اسلام و انقلاب را بر تارک پیشانی خود نشاندند

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس استان بوشهر به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۵۸۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳ - 17August 2019

آزادگان مدال آبروی انقلاب و اسلام را بر تارک پیشانی خود نشاندند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با صدور بیانیه‌ای ضمن درود به روان پاک شهدا از صدر اسلام تا کنون 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز را به میهن اسلامی گرامی داشت.

در این بیانیه آمده است:

29 سال پیش در چنین روزی میهن اسلامی شاهد حضور اولین گروه آزادگان سرافرازی بود که پس از سال‌ها رنج های اسارت در زندان‌ها و اسارتگاه‌های رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند و از امتحان الهی سربلند بیرون آمدند.

روزی که بزرگ مردانی با ایمان راسخ در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و با دستاوردهای مقاومت و ایستادگی خود در برابر شکنجه‌های طاقت فرسای رژیم بعث خم به ابرو نیاوردند و مدال آبروی اسلام و انقلاب را بر تارک پیشانی خود نشاندند و نشان دادند که ایرانی نام در برابر ظالمان با قدرت ایمان و صلابت ولایتی یار پایبندی برای نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد ماند.

آزادگان استوار و راست قامتان صبور که سینه ای مالا مال از حب اسلام و محبت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در قلبهایشان جولان می‌داد و همچون الگویشان عمه سادات در برابر ناملایمات اسارت پرچم صبوری را برافراشتند و اقیانوس نگاهشان را به عشق دیدار پیر خمینشان به راه دیدار خاک وطن سرمه کشیدند.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر ضمن تبریک سالروز ورود غرورانه آزادگان به میهن اسلامی رشادت‌های این بزرگ مردان حماسه ساز صبور را ارج نهاد و یکی از رموز ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بهره بردن از دستاوردها و روحیه ایثار گونه آزادگان در برابر دشمنان دانست و از خداوند متعال علو درجات و پایداری را برای آنها خواستار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار