فرماندار پاوه:

یادمان شهدای پاوه، یادمان شجاعت و شرافت و مقاومت و مظلومیت است

«پرویز ایده‌پور» گفت: یادمان شهدای پاوه، یادمان شجاعت و شرافت و مقاومت و مظلومیت است پاوه شهرستان مقاومت است و دژ مستحکمی در برابر دشمنان  و خنثی کننده توطئه هایی بود که دشمنان برای غرب کشور در نظر داشتند.
کد خبر: ۳۵۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ - 17August 2019

یادمان شهدای پاوه، یادمان شجاعت و شرافت و مقاومت و مظلومیت استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «پرویز ایده‌پور» فرماندار شهرستان پاوه امروز در مراسم سالروز شکست حصر پاوه که با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سالن اجتماعات حضرت امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز مفتخریم چهلمین سال این مراسم را برگزار می‌کنیم.

فرماندار شهرستان پاوه گفت: مردم زیادی از راه های دور و سخت و پر پیچ و خم خود را به این خطه می رسانند و یادمان شهدای پاوه روزانه میزبان صدها نفر است.

این مسئول بیان داشت: یادمان شهدای پاوه، یادمان شجاعت و شرافت و مقاومت و مظلومیت است پاوه شهرستان مقاومت است و دژ مستحکمی در برابر دشمنان  و خنثی کننده توطئه‌هایی بود که دشمنان برای غرب کشور در نظر داشتند.

ایده‌پور خاطرنشان کرد: در تاریخ حماسه پاوه برگ‌های زرینی به اسم رزمندگان اسلام ثبت است و مردم این شهرستان به ساحت تمامی رزمندگان اسلام ارادت دارند.

وی از درخواست‌های مهم مردم پاوه را دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت روز شکست حصر پاوه برشمرد و گفت: مردم و بزرگانی از این دیار علاقمند هستند به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی برسند و امیدواریم هدیه سفر رئیس سازمان بسیج مستضعفین فراهم شدن مقدمات این دیدار باشد.

فرماندار شهرستان پاوه درخواست دیگر این مردم را ثبت روز ملی پاوه در تاریخ و تقویم ایران دانست و متذکر شد: بارها این موضوع مطرح شده ولی تا این لحظه اقدامی صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها