در مراسم گرامی‌داشت سالروز ورود آزادگان به کشور صورت گرفت؛

تجلیل از آزادگان توسط وزیر خارجه و رییس بنیاد شهید

۱۰ نفر از آزادگان سرافراز در کنگره ملی سراسری الماس‌های درخشان توسط وزیر امور خارجه و بنیاد شهید و امور ایثارگران تجلیل شدند.
کد خبر: ۳۵۸۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ - 17August 2019

تجلیل از آزادگان توسط رییس بنیاد شهید و وزیر خارجه/ «شهیدی» از «ظریف» تقدیر کردبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، کنگره ملی سراسری الماس‌های درخشان به مناسبت ۲۶ مرداد مصادف با سالروز بازگشت آزادگان به کشور، امروز (شنبه) با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی شهیدی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از آزادگان در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد‌.

در این مراسم که رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، با اهدای لوحی از وزیر امور خارجه تقدیر کرد، از قطعه سرود «آزاده» با اجرای گروه سرود «نجم‌الثاقب» رونمایی و همچنین سرود دیگری به مناسبت عید غدیر و میلاد امام هادی (ع) اجرا شد.

همچنین در ادامه این مراسم، ۱۰ نفر از آزادگان به اسامی «علیرضا حسنی»، «عبدالحمید سن صدیقی»، «رضا رزاقی»، «محمدرضا شایق»، «یعقوب امیرسالاری»، «علیرضا سهرابی»، «سید حسین کرمانیان»، «مهدی لطفی»، «عبدالرضا لهراسبی» و «قاسم محمدامینی» با حضور محمد جواد ظریف و حجت‌الاسلام شهیدی مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار