جانباز و آزاده دفاع مقدس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ولایتمداری بالاترین ارزش برای یک رزمنده است

«محمدرضا پیروج» گفت: ولایتمداری و ولایت‌پذیری بالاترین ارزش برای یک رزمنده و مطیع امر رهبری است.
کد خبر: ۳۵۸۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ - 17August 2019

ولایت مداری بالاترین ارزش است«محمدرضا پیروج» جانباز و آزاده دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی، صدام جنایت‌های فراوانی را علیه مردم عزیز کشورمان پدید آورد که همچنان آثار خسارت‌های برجا مانده از آن دوران نمایان است.

وی افزود: لشکریان کفر و نفاق در آن دوران سخت علیه کشورمان بسیج شدند تا رزمندگان شجاع و مردم همیشه در صحنه و دلاور ما را تسلیم خود کنند، اما مقاومت جانانه و ایثارگری مردم و رزمندگان ما سبب شکست در برنامه‌های دشمنان اسلام و کشور شد.

پیروج ادامه داد: جانبازی و ایثارگری را بر خود افتخار می‌دانیم و قطعا با اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و پاسداری از ارزش‌های نظام اسلامی و در تداوم دوران دفاع مقدس و مقاومت و ایستادگی در جبهه مقابله با دشمنان شجاعانه و مقتدرانه در صحنه خواهیم ماند.

وی بیان داشت: گر چه آثار درد و رنج‌های برجا مانده از دوران هشت سال جنگ تحمیلی بر چهره و بدن ما نمایان است، اما یقین می‌دانیم ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام و دشواری‌های دوران اسارت بدون نتیجه نمی‌مانند و مردم قدرشناس ما با دعای خیرشان تحمل این دردها را برایمان آسان می‌کنند.

پیروج که کارمند اداره ارشاد اسلامی خاش بوده و سال‌ها در سختی و با تحمل آثار بیماری شیمیایی خود به هموطنان خود خدمت کرده ادامه داد: از دولتمردان و از جمله استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرکل ارشاد و فرماندار و مقامات کشوری، استانی و محلی خاش انتظار داریم ما را از یاد نبرند و با سرکشی و توجه به مطالبات‌مان پاسخ بدهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار