مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

رسانه‌ها گفتمان مقاومت را برای افکار عمومی تبیین کنند

حجت‌الاسلام «سیروس حکمتی‌نیک» از رسانه‌ها خواست گفتمان مقاومت و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را برای افکار عمومی تبیین کنند.
کد خبر: ۳۵۸۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ - 17August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «حکمتی‌نیک» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز در آیین تجلیل از افسران جنگ نرم با بیان اینکه امروز تبلیغات حرف اول را در دنیا می‌زند، اظهار داشت: هر حکومتی که از تبلیغات استفاده بهینه‌تری انجام دهد بهتر می‌تواند گفتمان خود را تبلیغ و معرفی کند.

وی افزود: در این راستا امروز دشمن تلاش می‌کند که گفتمان خود را تبلیغ و از گسترش تفکر و گفتمان طرف مقابل جلوگیری کند و در عرصه تقابل حق و باطل هم دشمن از ابزار تبلیغات برای مبارزه با جبهه رقیب استفاده می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دشمن از همه ابزارهایی که در اختیار دارد علیه ما در عرصه تفکر دینی بهره می‌برد بنابراین در این شرایط وظیفه اصحاب رسانه در رساندن پیام انقلاب به جهانیان و تبیین مولفه‌های اقتدار و دینی ما بسیار مهم است.

حکمتی‌نیک با بیان اینکه جبهه مقاومت در حال شکل‌گیری در منطقه بوده و قرار است در یک گستره جهانی خود را نشان دهد، از رسانه‌ها خواست گفتمان مقاومت و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را برای افکار عمومی تبیین کنند.

وی افول موریانه‌وار نظام سلطه را نتیجه گفتمان مقاومت دانست و عنوان کرد: مقاومت به معنای جنگ نیست بلکه اهرمی برای مهار جنگ است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه  فتح کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: همان‌طور که گفتمان مقاومت در عرصه نظامی به مرحله بازدارندگی رسیده و دشمن را مهار کرده است در عرصه اقتصادی و فرهنگی هم می‌توانیم به این مرحله برسیم و اقتصاد مقاومتی باید آنقدر رشد کند که تحریم‌ها دیگر اثر نداشته باشد.

حکمتی‌نیک با اشاره به اینکه در آستانه عید غدیر خم هستیم، گفت: غدیر خم صحنه معرفی امامت انتصابی بود و همچنین منشأ تحولات انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار