امیر نصیرزاده:

نسل اول انقلاب اسلامی نشان داد هیچگاه تسلیم ماشین‌های جنگی استکبار نمی‎‎شود

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به تهدیدات سخت و نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران از بدو شکل گیری تا به امروز، گفت: نسل اول انقلاب اسلامی نشان داد که به هیچ عنوان تسلیم ماشین جنگی استکبار جهانی نخواهد شد و پیروزمندانه از آب و خاک ایران اسلامی حراست کرد.
کد خبر: ۳۵۸۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲ - 17August 2019

نسل اول انقلاب اسلامی نشان داد هیچگاه تسلیم ماشین‌های جنگی استکبار نمی‎‎شویمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، مراسم اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات قرآن خواهران شاغل، همسران و فرزندان کارکنان نیروی هوایی ارتش با حضور امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌الله شعبانی» امام جمعه همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین «قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا، امیر سرتیپ دوم «تقی‌خانی» معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش و دیگر مسئولین در پایگاه شکاری شهید نوژه همدان برگزار شد.

امیر سرتیپ نصیرزاده در این مراسم اظهار داشت: رویکرد تمامی دلسوزان اسلام و انقلاب اسلامی همواره باید بر جذب حداکثری معطوف باشد و این امر وظیفه شما قرآنیان و خادمان کتاب الهی را سنگین می‌کند تا بیش از پیش با سعه صدر و رفتار مجذوبانه، افرادی که شاید در معرض مخاطرات عقیدتی و تربیتی باشند را به سمت قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) هدایت کرده و جامعه را از انحرافات مصون دارید.

وی با اشاره به تهدیدات سخت و نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران از بدو شکل گیری تا به امروز، افزود: در جنگی سخت که طی هشت سال بر ملت ایران تحمیل شد، نسل اول انقلاب اسلامی نشان داد که به هیچ عنوان تسلیم ماشین جنگی استکبار جهانی نخواهد شد و پیروزمندانه از آب و خاک ایران اسلامی حراست کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ادامه داد: وقتی دشمن جهان‌خوار دریافت که از طریق نظامی توفیق پیدا نخواهد کرد، مبارزه به شیوه جنگ نرم را در پیش گرفت تا با هدف گیری کانون خانواده از بستر فضای مجازی و سایبر، به اهداف شوم خود دست یابد.

امیر نصیرزاده با بیان اینکه «نهاد خانواده همواره زمینه ساز ایجاد پدیده‌های شگفت آور در عمر 40 ساله نظام بوده است» خاطرنشان کرد: متاسفانه موضوع تشکیل خانواده از جمله مسائلی است که با افزایش سن ازدواج جوانان، در حال فراموشی است که موضوعاتی همچون تجمل گرایی، اشرافیگری و... به آن دامن می‌زند؛ در این میان باید توجه داشت که مادیات نه تنها ضامن خوشبختی و بقای زندگی مشترک نیست، بلکه تنها عنصری که دوام زندگی زناشویی را تضمین می‌کند، مقوله آرامش است که نیل به آن فقط از طریق ساده زیستی و دوری از تجملات میسر خواهد بود.

وی تربیت فرزندان صالح را از دیگر ثمرات خانواده تراز نظام اسلامی برشمرد و تاکید کرد: تربیت فرزندان شایسته و صالح تنها با نان حلال ممکن خواهد بود و از این طریق می‌توان نسل آینده را برای پذیرش مسئولیت‌های آتی در نظام اسلامی آماده کرد.

امیر نصیرزاده قوام و دوام نهاد خانواده را متکی به ایفای درست نقش مادری و همسری از سوی بانوان دانست و افزود: بسیار گفته‌اند و شنیده‌ایم که «مرد از دامان زن به معراج می‌رود» که به راستی سخن بحق و ارزشمندی است، چون این همسران هستند که با ایجاد جوی آرام و ایمن برای شوهرانشان، آن‌ها را در عمل به وظایف خویش یاری می‌رسانند و این مادران هستند که با تربیت صحیح و شایسته، فرزندان را برای بر دوش کشیدن بار مسئولیت در آینده‌ای نه چندان دور مهیا می‌کنند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش رجوع به قرآن کریم و بازخوانی آن را نیاز اصلی تک تک اعضای خانواده و دیگر آحاد جامعه عنوان و اظهار داشت: دستورالعمل ایفای صحیح نقش‌ها در خانواده، به طور جامع و کامل در آیات نورانی قران کریم قید شده است؛ چراکه قرآن برای هدایت بشریت نازل شده و برنامه زندگی سالم در این کتاب آسمانی نهفته است.

بنا بر این گزارش، در پایان مراسم از نفرات برتر این دوره از مسابقات با اهدای هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار