استاندار خراسان‌رضوی با اولین بانوی اسیر ایرانی دیدار کرد

علیرضا رزم‌حسینی با خدیجه میرشکار، اولین بانوی اسیر ایرانی در دوران دفاع مقدس در مشهد دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۳۵۸۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱ - 17August 2019

استاندار خراسان‌رضوی با اولین بانوی اسیر ایرانی دیدار کردبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، علیرضا رزم‌حسینی امروز با حضور در منزل خدیجه میرشکار، اولین بانوی اسیر ایرانی دقایقی پای خاطرات این جانباز دفاع مقدس نشست.

استاندار خراسان رضوی در این دیدار، ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان دوران دفاع مقدس به کشور تاکید کرد که مردم ایران هیچ‌گاه رشادت ها، فداکاری ها، صبر و مقاومت شهدای گرانقدر، جانبازان، ایثارگران و آزادگان را فراموش نخواهند کرد.

رزم‌حسینی افزود: آزادگان همیشه سرافراز به عنوان وارثان شهدای دوران دفاع مقدس، ماندند تا نام نیک شهدا را گرامی داشته و ادامه دهنده راه آن بزرگواران باشند.

وی اظهار امیدواری کرد که مدیران و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی با خدمت رسانی شایسته به مردم، ضمن پاسداشت خون شهدا، قدردان فداکاری و ایثار جانبازان و آزادگان باشند.

در این دیدار حجت الاسلام حسین معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و سیدمحمدرضا هاشمی فرماندار مشهد مقدس نیز حضور داشتند.

خدیجه میرشکار، اولین زن اسیر ایرانی به همراه همسر شهیدش حبیب شریفی فرمانده وقت سپاه سوسنگرد در روز هفتم مهر سال ۱۳۵۹ به اسارت نیروهای بعثی درآمد و دو سال در زندان‌های عراق اسیر بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار