مادر شهید «دانش» تجلیل شد

مادر شهید «حسن دانش» از شهدای حادثه منا در سی و یکمین همایش فصلی «اوج هنر» با حضور فرمانده سپاه الغدیر یزد تجلیل شد.
کد خبر: ۳۵۸۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰ - 18August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، در سی و یکمین همایش فصلی «اوج هنر» که همزمان با دهه ولایت و امامت در کانون بسیج هنرمندان یزد با حضور سرهنگ پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر و دیگر مسئولان، بسیجیان و هنرمندان برگزار شد، از مادر شهید حسن دانش قاری قرآن و از شهدای حادثه منا تجلیل و تقدیر شد.

در حاشیه این مراسم «عالیه مهرابی» دبیر همایش «اوج هنر» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد، اظهار داشت: این آیین هر ساله 4بار در فصل‌های بهار، تابستان، پاییز و زمستان با هدف نشر آثار هنری بسیجیان و تجلیل از هنرمندان برتر برگزار می شود.

وی افزود: در سی و یکمین همایش فصلی «اوج هنر» خانواده شهید حسن دانش از شهدای حادثه منا مهمان ویژه هستند.

مهرابی عنوان کرد: رونمایی از آهنگ کربلای منا با صدای محمد طحانی، اجرای گروه سرود گلبانگ کویر، تجلیل از هنرمند پیشکسوت شجریان، رونمایی از اثر گرافیکی برگزیده جشنواره ملی حقوق بشر آمریکایی و تجلیل از خانواده شهید دانش از برنامه‌های این فصل همایش اوج هنر است.

دبیر همایش «اوج هنر» تاکید کرد: شعر خوانی محمد عظیمی، امیرحسین اثنی عشری و مصطفی عابدی اردکانی از دیگر برنامه‌های این همایش است.

وی در پایان ازهمه کسانی برای برگزاری این همایش کمک کردند تشکر کرد و گفت: از فرمانده سپاه الغدیر استان خواستاریم برای برگزاری هرچه بهتر این برنامه ما را یاری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها