حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در نشست خبری:

افزایش مؤلفه‌های قدرت انقلاب اسلامی/ آمریکایی‌ها جرأت انهدام پهپاد سپاه را نداشتند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: مؤلفه‌های قدرت استکبار در حال افول است و انفعال و عقب‌نشینی را امروز در چهره استکبار می‌توان دید؛ اما مؤلفه‌های قدرت انقلاب اسلامی در حال افزایش است.
کد خبر: ۳۵۸۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶ - 18August 2019

حاجی صادقیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در نشست خبری با موضوع همایش بسیج اساتید حوزه‌های علمیه که هفته آینده برگزار خواهد شد، به توان دفاعی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: ضبط تصاویری از ناو آمریکایی توسط پهپاد سپاه که ما بخشی از آن را پخش کردیم، نشان‌دهنده قدرت ایران بود. این پهپاد سه ساعت بر فراز ناو آمریکایی پرواز کرده بود، اما آن‌ها جرأت انهدام آن را نداشتند.

وی افزود: رئیس جمهور آمریکا در جلسه‌ای عنوان کرده بود که می‌خواهم خبر مهمی بدهم و آن زدن پهپاد ایرانی است؛ اما قبل از اتمام جلسه متوجه می‌شود که این خبر صحت نداشته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: انهدام پهپاد آمریکایی در فرصت زمانی سه دقیقه صورت گرفت؛ یعنی برای زدن آن، بیش از سه دقیقه زمان نداشتیم، پس اگر در آن مدت زمانی موشک‌های سامانه «سوم خرداد» شلیک نمی‌شد، دیگر امکان انهدام آن پهپاد وجود نداشت.

حجت الاسلام حاجی صادقی درباره توقیف نفتکش انگلیسی هم گفت: هرچند این نفتکش اسکورت می‌شد، اما پاسداران با شجاعت وارد کشتیِ در حال حرکت شدند و سکان را از ناخدا گرفتند.

وی افزود: مؤلفه‌های قدرت استکبار در حال افول است و انفعال و عقب‌نشینی را امروز در چهره استکبار می‌توان دید؛ اما مؤلفه‌های قدرت انقلاب اسلامی در حال افزایش است.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیان کرد: اگر مردم سایر کشور‌ها از واقعیات انقلاب اسلامی مطلع شوند، بهترین پیروزی برای انقلاب اسلامی ایران خواهد بود به همین خاطر خبرنگاران می‌توانند با بیان واقعیات نقش تعیین‌کننده‌ای در مقابله با استکبار داشته باشند.

حجت الاسلام حاجی صادقی در ادامه با اشاره به مواضع سنجیده رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف گفت: نعمت بزرگی که خدا به ما داده، نعمت ولایت فقیه است و این یک هدیه الهی است؛ زیرا دنیا در برابر این مرد الهی با بصیرت، منفعل شده است.

وی ادامه داد: تا چهار ماه قبل، کشور‌های استکباری تصور می‌کردند که ایران ناچار به پذیرش خواسته‌های آنان است و توان نشان دادن هیچ عکس‌العملی را در برابر آن‌ها ندارد، اما رهبر انقلاب اسلامی در جلسه‌ای مطالبی را بیان کردند که موجب ایجاد وحدت ملی در برابر مستکبران شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: این باعث شد تمام کسانی که تا آن موقع سخن از ناموفق بودن مقاومت می‌گفتند و جنگ یا مذاکره را قطعی می‌دانستند، اکنون مجاب شوند که «مقاومت» دفع‌کننده جنگ و مذاکره ذلت‌بار است.

حجت الاسلام حاجی صادقی تصریح کرد: امروز اسرائیل از اینکه فقط طرفداران انقلاب اسلامی با آن‌ها درگیر شوند هراس دارد؛ زیرا از این بیم دارد که قبل از ۲۵ سال مورد اشاره رهبر انقلاب اسلامی از آن‌ها شکست خورده و نابود شود و بدین ترتیب اثری از صهیونیست‌ها باقی نماند.

وی در ادامه درباره مواضع سپاه پاسداران گفت: سپاه بصیرت سیاسی دارد، اما جناح‌بندی سیاسی ندارد. سپاه با هوشیاری جبهه انقلاب را می‌بیند، در برابر جبهه استکبار کوتاه نمی‌آید و گرفتار فریب دشمن نمی‌شود.

حجت الاسلام حاجی صادقی همچنین درباره همایش یاد شده عنوان کرد: همایش بسیج اساتید حوزه‌های علمیه به مدت سه روز از شنبه تا دوشنبه هفته آینده در مشهد مقدس برگزار می‌شود؛ این همایش دومین همایشی است که برگزار می‌شود و اساتید حوزه‌های علمیه تهران، قم، مشهد و اصفهان در آن حضور دارند. همچنین چهار کمیسیون در قالب این همایش برگزار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه در این همایش حوزه‌های علمیه مطالبه‌گری هم خواهند داشت، تصریح کرد: سپاه در دوره جدید تلاش دارد تا خدمت‌رسانی به مردم را بیش از گذشته دنبال کند؛ زیرا خدمتگزاری به مردم را بزرگترین پاسداری از انقلاب می‌دانیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار