استاندار کرمانشاه:

جشن بازگشایی مرز خسروی با حضور وزیر کشور برگزار می‌شود

«هوشنگ بازوند» گفت: در نظر داریم که بر اساس برنامه‌ریزی به عمل آمده 8 شهریور جشن بازگشایی و افتتاح رسمی مرز خسروی را با حضور وزیر کشور برگزار کنیم.
کد خبر: ۳۵۸۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳ - 18August 2019

جشن بازگشایی مرز خسروی با حضور وزیر کشور برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه امروز در جلسه ستاد اربعین استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: بازگشایی مرز خسروی پروسه‌ای نفسگیر و پر چالش بود که به لطف خدا محقق شد.

استاندار کرمانشاه افزود: با بازگشایی مرز خسروی مردم استان کرمانشاه رسما به نقش تاریخی خود مبنی بر میزبانی زائرین اباعبدالله الحسین (ع) برمی‌گردند.

این مسئول بیان داشت: در نظر داریم که بر اساس برنامه‌ریزی به عمل آمده 8 شهریور جشن بازگشایی و افتتاح رسمی مرز خسروی را با حضور وزیر کشور برگزار کنیم.

بازوند گفت: ستاد اربعین تحت مدیریت و نظر معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری به صورت شبانه‌روزی در قصرشیرین مستقر شود و مدیران با نمایندگان تام‌الاختیار آنها تا موانع را برطرف نکرده اند به مرکز استان برنگردند.

استاندار کرمانشاه متذکر شد: فردا با استاندار دیاله عراق یک نشست غیررسمی برگزار می‌کنیم و پس از آن نیز نشست ستاد اربعین را با حضور همه مدیران مربوطه در قصرشیرین برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار