جانباز و آزاده دفاع مقدس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

اتحاد شیعه و سنی در دفاع مقدس از افتخارات نظام اسلامی است

«حسن هاشمزهی» گفت: اتحاد شیعه و سنی در هشت سال جنگ تحمیلی در مقابل جبهه‌های استکباری و منافقان کوردل از افتخارات نظام اسلامی است.
کد خبر: ۳۵۸۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲ - 18August 2019

قرار گرفتن شیعه و سنی در دوران دفاع مقدس از افتخارات نظام اسلامی است«حسن هاشمزهی» جانباز و آزاده دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: اتحاد شیعه و سنی در دوران دفاع مقدس و ایستادگی و مقاومت در مقابل جبهه‌های استکباری و منافقان کوردل از افتخارات نظام اسلامی است.

هاشمزهی افزود: دوران جنگ و اسارت شرایطی سخت و دشوار را برای مردم و کشور پدید آورده بود اما به حول و قوه الهی و با شجاعت و پایمردی و ایثارگری رزمندگان اسلام عزت و سربلندی برای کشور به دست آمد.

وی عنوان کرد: بدترین شکنجه‌ها را در دوران اسارت تحمل کردیم، اما خداوند را شاکریم که توانستیم جاودانه از حریم اسلام و انقلاب پاسداری کنیم.

این آزاده دفاع مقدس بیان داشت: دشمنان اسلام و کشور و رژیم بعثی عراق و صدام جنایتکار بدترین ظلم و ستم را نسبت به مردم مظلوم و رنج کشیده ایران روا داشتند، اما ایمان و روحیه مبارزه طلبی و استکبارستیزی مردم ما سبب شد که دشمنان در رسیدن به اهداف شان ناکام بمانند.

وی ادامه داد: در بیش از چهار دهه اخیر که از عمر نظام اسلامی سپری شده، تحریم‌ها و فشارها و تهدیدها و جنگ نرم و ترور شخصیت‌ها آسیب‌های فراوانی به کشور وارد کرده، اما خوشحالیم بعد از گذشت سالها همچنان روحیه مقاومت و ایستادگی در مقابل ظلم در مردم ایران وجود دارد.

جانباز و آزاده دفاع مقدس متذکر شد: به ترامپ و دشمنان آمریکائی و صهیونیستی و هم پیمانان‌شان اعلام می‌کنیم که مقتدرانه و شجاعانه در صحنه حاضریم و از حریم اسلام و انقلاب صیانت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها