حجت‌الاسلام اکبرپور در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

شهدا مجاهدانی بودند که برای مبارزه در طول تاریخ درخشیدند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: شهدا مجاهدانی بودند که برای مبارزه در طول تاریخ درخشیدند که ما امروز در سایه امنیت و ساحل امن به زندگی روزمره خود بپردازیم.
کد خبر: ۳۵۸۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶ - 18August 2019

بقای اسلام و ارزشها نیازمند جان فشانی شهدا استحجت‌الاسلام «علی اکبرپور» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: شهدا مجاهدانی بودند که برای مبارزه در طول تاریخ درخشیدند که ما امروز در سایه امنیت و ساحل امن به زندگی روزمره خود بپردازیم.

وی با اشاره به این مطلب که اسلام در طول تاریخ مدیون خون‌هایی است که بر پای درخت تنومند اسلام ریخته شد تا این درخت جان گرفت، افزود: جنگ‌هایی که در زمان پیامبر و امام حسین (ع) انجام شد که اسلام به یک حرکت توفنده و خروشانی برای زنده کردن این درخت تنومند و نهال نیاز داشت.

اکبرپور اضافه کرد: تا به امروز هر جایی که اسلام نیاز به جان فشانی داشته، افرادی که جان فشانی کرده‌اند باعث بقای ارزش‌های جامعه اسلامی و ارزش‌های اسلام شده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ما برای حفظ و رشد اسلام و نشر اسلام تکلیف داریم پا در جای مجاهدان بگذاریم که برای حفظ ارزش‌های ناب جان فشانی کردند، جامعه ما همیشه و امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند تفکر ناب ارزش و ولایی ایثار و شهادت است.

وی ادامه داد: همانگونه که گذشتگان فرهنگ ایثار و شهادت را سینه به سینه، نسل به نسل، به جامعه اسلامی منتقل کردند و جامعه اسلامی یکی پس از دیگری ما هم رسالت ترویج و انتقال این فرهنگ را داریم چرا که لازمه فراگیر شدن اسلام نشر ارزش‌ها و ادامه مسیر و انتقال آن به نسل‌های بعدی جامعه را داریم.

این مسئول متذکر شد: بقای ارزش‌ها نیازمند جان فشانی‌ها، پاسداری‌ها از همه آرمان‌های انقلاب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار