تولید کتاب صوتی دفاع مقدس با همکاری دو نهاد استان همدان

معانت صدای سازمان صدا و سیمای مرکز استان همدان با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در راستای تولید کتب صوتی دفاع مقدسی همکاری می‌کند.
کد خبر: ۳۵۸۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲ - 18August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، صبح امروز (یکشنبه) «محمد برخوردار»، مسئول واحد ادبیات دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با معاون صدای مرکز صدا و سیمای همدان در راستای تولید کتاب صوتی دفاع مقدس و همکاری میان این دو مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست از اهمیت به‌روز شدن و تبدیل وضعیت جدید در زمینه کتاب خوانی از کتاب چاپی به کتاب‌های صوتی اشاره و تصمیم گرفته شد تا با استفاده از ظرفیت های بالای اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان و سازمان صدا و سیمای مرکز همدان در راستای تولید کتب صوتی دفاع مقدس استفاده شود.

برخوردار در این جلسه گفت: با توجه به جذابیت بالای کتب صوتی می توان با تولید کتاب‌های صوتی دفاع مقدس علاقمندان به مطالعه در این زمینه را بیشتر کرد که این می‌تواند گامی موثر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد و می‌توان گفت به صورت غیر مستقیم مطالعه کتاب را نیز تبلیغ کرده ایم و در زمینه کتاب و کتاب خوانی نیز گامی مناسب برداشته ایم.

در ادامه این جلسه نمایندگان دو اداره تصمیم گرفتند تا در زمینه تولید کتاب صوتی دفاع مقدس با همکاری هم فعالیت های مناسبی داشته باشند تا در ترویج فرهنگ کتاب خوانی و فرهنگ ایثار و شهادت گامی مهم برداشته شده باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار