حجت‌الاسلام علوی:

باید با هوشیاری و وحدت از نفوذ دشمن جلوگیری کنیم

وزیر اطلاعات گفت: باید با هوشیاری و وحدت از نفوذ دشمن جلوگیری کنیم؛ چرا که دشمن هیچ‌گاه بیکار نمی‌نشیند و زمانی که وحدت ما را از بین ببرد، به شکست انقلاب اسلامی امیدوار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۸۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹ - 18August 2019

باید با هوشیاری و وحدت جلوی نفوذ دشمن را بگیریمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «محمود علوی» وزیر اطلاعات صبح امروز (یکشنبه) در همایش فرماندهان بسیج، مسئولان حراست وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور با بیان اینکه هم‌افزایی و همگرایی یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید به آن توجه شود، اظهار داشت: سربازان یک جبهه اگر تمام توان خود را برای دفع حملات دشمن قرار دهند، پیروز خواهند شد، اما اگر علیه یکدیگر اقدامی انجام دهند، شکست خواهند خورد.

وی ادامه داد: در احادیث آمده است که با یکدیگر اختلاف نداشته باشید؛ چرا که ملت‌هایی که با یکدیگر اختلاف داشتند از بین رفتند.

وزیر اطلاعات گفت: اگر دشمنی در مقابل ما نباشد، باز هم باید وحدت، هم‌افزایی و انسجام داشته باشیم. وحدت حکم غذا را دارد که برای زنده بودن با آن احتیاج داریم.

حجت‌الاسلام علوی بیان کرد: بسیج مراکز وزارتخانه‌ها و مسئولان حراست باید امروز دل‌ها را یکی کنند و برای حل مشکلات موجود گام‌های مستحکمی بردارند.

وی تأکید کرد: باید هوشیاری در وحدت داشته باشیم و با این هوشیاری از نفوذ دشمن جلوگیری کنیم؛ چرا که دشمن هیچ‌گاه بیکار نمی‌نشیند و زمانی که این وحدت را از بین ببرد، امید پیدا می‌کند که انقلاب اسلامی را شکست دهد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه مذهب اهل بیت (ع) پر جاذبه است، گفت: ما هم باید بیان و عمل‌مان بر اساس دین باشد و اگر بسیجی شدیم، باید با رفتارمان مردم را به دین‌داری دعوت کنیم.

حجت‌الاسلام علوی با اشاره به اینکه بسیجی باید با اخلاق خود مِهر امام راحل و امام خامنه‌ای را در در مردم بیاندازد، افزود: نباید رفتار ما به گونه‌ای باشد که باعث انزجار از انقلاب اسلامی شود.

وی ادامه داد: اگر رفتار ما به گونه‌ای باشد که مردم نسبت به دین و انقلاب اسلامی زده شوند، جفا به انقلاب اسلامی است.

وزیر اطلاعات گفت: ما در وزارت اطلاعات تأکید کرده‌ایم که برخورد با فرقه‌هایی چون اهل حق، اسماعیلیه و فِرق دیگر به گونه‌ای نباشد که زده شوند؛ زیرا برخورد خشن موجب پای‌بندی بیشتر آن‌ها به هدفشان می‌شود. ما باید با شبهه‌افکنی آن‌ها مقابله و آن‌ها را متوجه اشتباه‌شان کنیم.

حجت‌الاسلام علوی با اشاره به اینکه علم با اخلاق و عقلانیت با اخلاق امروز در جامعه ما گره‌گشا خواهد بود، افزود: امروز ما نیازمند اخلاق و گسترش آن در جامعه هستیم.

وی تأکید کرد: باید هوشیارانه به نظام و مردم خدمت کنیم؛ زیرا حکومت متعلق به مردم است و ما باید خدمت‌گزار مردم باشیم.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه در اسلام حکومت بر مردم نداریم و حکومت بر مردم از آنِ خداوند است، گفت: امروز با تأسی از احادیث قرآن و در سایه هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف بر دشمن پیروز شدیم.

حجت‌الاسلام علوی ادامه داد: تا زمانی که ما چنین دیدی داشته باشیم، دشمن نمی‌تواند غلطی کند و ما امروز گام‌های بلندی در مقابله دشمن برداشتیم که این نشانه بصیرت است.

وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: امروز دشمن گاهی با زبان دین وارد عمل می‌شود و به گونه‌ای عمل می‌کند تا بین ما نفوذ کند؛ لذا باید هوشیار باشیم و با بصیرت عمل کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها