مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس:

آزادگان نمونه بارز صلابت و استقامت مردان و زنان ایران اسلامی هستند

سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» با صدور پیامی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، آزادگان را سرمشق و نمونه بارز صلابت و استقامت مردان و زنان ایران اسلامی دانست.
کد خبر: ۳۵۸۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵ - 18August 2019

آزادگان سرمشق و نمونه بارز صلابت و استقامت مردان و زنان ایران اسلامی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با صدور پیامی سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را  گرامی داشت.

در این پیام آمده است:

سلام بر آزاد مردانی که صبورانه رنج اسارت را تحمل کرده و با سر افرازی همچون کبوترانی رسته از بند، به آغوش میهن بازگشتند.

روز 26 مرداد 1369 چشمان منتظر ملت شاهد بازگشت غرورآفرین آزاد مردانی بود که در راه عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند، مجاهدت و استقامت ورزیدند و توانستند در سال‌های زجر و شکنجه، با وجود درد و بیماری جسمی، روح و روان خود را حفظ کنند و تقوا و مردانگی خود را مضاعف نمایند تا در بازگشت به ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف اجتماعی، سرمشق و نمونه‌ای برای صلابت و استقامت مردان و زنان ایران اسلامی باشند.

راست‌ قامتانی که با پایمردی و مجاهدت‌های خاموش خویش در شب‌های تلخ و روزهای پرمشقت اسارت در اردوگاه‌های مخوف رژیم بعثی، برگ زرینی دیگر بر کتاب قطور دوران باشکوه هشت سال دفاع مقدس و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزودند.

اینجانب سالروز ورود آزادگانی که با گام نهادن در خاک میهن اسلامی، چشمان منتظر و قلب‌‌های عاشق را غرق در شادی کردند را به تمامی رزمندگان و آزادگان سرافراز به ویژه قهرمانان صبر و پایداری استان فارس تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از خداوند منان سلامتی، موفقیت و توفیق روزافزون این سرمایه های ماندگار را  ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) آرزومندم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها