مجتبی امانی:

یکپارچگی محور مقاومت عامل بازدارنده علیه هرگونه اقدام نظامی در منطقه است

سفیر سابق ایران در قاهره گفت: امروز دشمنان محور مقاومت می‌دانند حمله به یکی، جنگ با سایر محور‌ها تلقی می‌شود و همین امر عاملی بازدارنده از هرگونه اقدام نظامی در منطقه است.
کد خبر: ۳۵۸۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱ - 18August 2019

یکپارچگی محور مقاومت، عامل بازدارنده علیه هرگونه اقدام نظامی در منطقه استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، مجتبی امانی در ارتباط زنده تلفنی با برنامه «رویداد» رادیو گفت‌وگو اظهار داشت: امروز معادلات منطقه به ضرر سعودی‌ها تغییر کرده است؛ سعودی‌ها و اماراتی‌ها از حدود سال ۱۳۹۱ امید داشتند که آمریکا به نفع آن‌ها در منطقه وارد عمل شود و بعد از آن با بالا گرفتن تنش میان ایران و سعودی، عربستان تصور کرد آمریکا به نفع آن‌ها وارد عمل می‌شود.

وی ادامه داد: سرنگونی پهپاد آمریکا و توقیف کشتی انگلیسی پیامی واضح به سعودی و امارات داد که آمریکا و انگلیس حتی قادر نیستند از منافع خود در خلیج فارس حمایت و دفاع کنند و هیچ جای امیدی نیست که آمریکا به نفع سعودی وارد مداخله شود.

امانی سخنان سیدحسن نصرالله، معاون حماس و سخنگوی انصارالله را نشان از پیوستگی محور مقاومت در عراق و سوریه و لبنان و فلسطین و یمن به رهبری ایران عنوان و خاطرنشان کرد: در این میان حمله به یکی، حمله به دیگری تلقی می‌شود و دشمن نیز این را بخوبی فهمیده که مانع از هرگونه اقدام نظامی در منطقه می‌شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار