برگزاری جشن دهه ولایت در گروه توپخانه الحدید اهواز

در آستانه عید غدیر خم جشن دهه ولایت با حضور نماینده ولی‌ فقیه در استان خوزستان در گروه توپخانه 64 الحدید اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۸۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸ - 18August 2019

برگزاری جشن دهه ولایت در گروه توپخانه الحدید اهواز

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، در آستانه عید غدیر خم جشن دهه ولایت با حضور حجت‌الاسلام «سیدعبدالنبی موسوی‌فرد» نماینده ولی‌ فقیه در استان خوزستان امروز در گروه توپخانه 64 الحدید اهواز برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با تبریک میلاد امام هادی (ع) و دهه ولایت اظهار داشت: همه در معرض امتحان و آزمون هستیم‌ و یکی از حکمت‌های خلقت انسان همین امتحان و آزمون است.

وی عنوان کرد: با ادعا انسان نمی‌تواند ثابت کند که عبد و‌ مطیع خداوند است مگر اینکه در صحنه میدان خود را ثابت کند.

موسوی‌فرد با بیان این‌که باطن بهشت، ولایت امیرالمومنین(ع) است، ادامه داد: تنها کسی که مستقیم با خداوند صحبت کرده پیامبر اکرم (ص) بوده و وقتی خداوند صدای حضرت را شنید با صدای امیرالمومنین(ع) صحبت کردند.

نماینده ولی‌ فقیه در استان خوزستان با اشاره به اینکه در دوران پیامبر برخی از راه ایشان سربلند خارج شدند افزود: در فتنه 88 خیلی‌ها کم آوردند و مردود شدند اما خیلی‌ها هم توانستند در این امتحان سخت سربلند بیرون بیایند.

وی با بیان اینکه خیلی‌ها از اول در رکاب پیامبر اکرم (ص) حضور داشتند اما در ادامه مسیر کم آوردند، عنوان کرد: برخی‌ها تا نزدیک مقصد با سلامتی و سالم پیش می‌روند اما تا پایان به سلامت نرسیدند. اگر یک نفر توانست از اول تا‌ پایان خط خوب حرکت کند موفق است.

در پایان این مراسم از تعدادی پاسداران فعال به دلیل تلاش‌ها و اقدامات شایسته در خدمت به مردم تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار