رئیس رسانه ملی خبر داد؛

شناسایی ۲۰ هزار بازیگر در ۲۹ استان برای سریال «سلمان فارسی»

رئیس رسانه ملی طی نشستی بیان کرد که شناسایی حدود ۲۰ هزار بازیگر در سراسر کشور برای سریال «سلمان فارسی» انجام شده است.
کد خبر: ۳۵۸۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷ - 18August 2019

شناسایی ۲۰ هزار بازیگر در ۲۹ استان برای سریال «سلمان فارسی»به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «عبدالعلی علی عسکری» رئیس رسانه ملی امروز 27 مرداد در نشست هم اندیشی با هنرمندان در سالن اجتماعات شبکه استانی اترک با اشاره به شکل گیری جریان سریال سازی در مراکز استانی صداوسیما، بر افزایش کیفیت تولیدات تأکید کرد.

علی عسکری با بیان اینکه از آثار فاخر، عالی و ماندگار هنرمندان حمایت می‌کنیم، گفت: در طرح ملی «سلمان فارسی» به خوبی از ظرفیت استان‌ها استفاده شده و کار شناسایی حدود 20 هزار بازیگر در 29 استان کشور، پیش رفته است.

رئیس سازمان صداوسیما بیان کرد: هدف ما این است که از هنرمندان و افراد بااستعدادی که به دلایلی مهجور مانده‌اند، حمایت کنیم تا کار شناسایی بازیگران برای ایفای هزار و 500 نقش انجام شود.

در این نشست، هنرمندان و برنامه سازان رادیو و تلویزیون به بیان دغدغه‌ها و مشکلات و پیشنهادهای خود، از جمله حمایت و توجه بیشتر به مستندها و آثار نمایشی، استفاده از پژوهش در آثار تولیدی، حفظ استعدادها و لهجه‌های محلی در شعر فارسی برای گسترش زبان فارسی و کمک به زایایی آن، ضرورت برنامه ریزی برای توزیع مطلوب آثار تهیه و تصویب شده در شورای عالی شعر و موسیقی پرداختند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها