سرلشکر سلامی:

آمریکا همه قدرت خود را برای مقابله با ایران به‌کار گرفته است

فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا که در ظاهر بزرگترین قدرت در همه جنبه‌ها است، همه قدرت خود را به میدان مقابله با انقلاب اسلامی ایران آورده است.
کد خبر: ۳۵۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱ - 18August 2019

آمربکا همه قدرت خود را برای مقابله با ایران بکار کرفته استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی عصر امروز در نهمین جشنواره مالک اشتر فرماندهی کل سپاه اظهار داشت: ولایت مظهر علم، آزادگی، شرف، جوانمردی، غیرت، عاطفه و شاهکار خلقت است به نحوی که که هیچ کس را یارای رسیدن به جایگاه او نیست.

وی افزود: فرماندهان هرچه می توانند نهج البلاغه را بخوانند زیرا زیباترین و کاملترین منشور فرماندهی است؛ ولایت راه، روش، ارزش، فضیلت و عظمت است، ما شکوه ولایت را در این چهل سال تاریخ جنگ های بزرگ دیده و به اطمینان خاطر رسیده‌ایم.

سردار سلامی ادامه داد: استکبار همه ارکان خود را بسیج و به صحنه آورده به نحوی که در تاریخ بشر قدرتی بی مانند است؛ آمریکا که در ظاهر بزرگترین قدرت در همه جنبه ها است، همه قدرت خود را به میدان مقابله با انقلاب اسلامی ایران آورده است.

اعتراف آمریکایی‌ها

فرمانده کل سپاه ادامه داد: آمریکایی‌ها خود اعتراف می کنند که رهبرانشان بی ریشه، توخالی، تهی و غیر معنوی هستند، اما در مقابل آنها جمهوری اسلامی ایران قرار دارد که در ظاهر هر چند فاقد قدرت همانتد آمریکا است اما درخشش ولایت این تفاوت قدرت در ظاهر را جبران می کند و زمانی که حرکت می کند قلب استکبار را می لرزاند و دل آنها را خالی می کند.

وی با بیان اینکه ایمان به قدرت الهی موجب بی اعتباری قدرت ظاهری و زمینی می شود، افزود: مومن هرگز به بن بست نمی‌رسد، زیرا ایمان حرکت و قدرت می آورد و تجربه به ما نشان داد که ایمان بر ابزار پیروز است؛ ایمان اعتماد به نفس ایجاد کرده و در کوتاه ترین زمان معجزه می کند.

سردار سلامی در ادامه تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی این عصر را عصر درخشش ولایت کرده است.

وی تاکید کرد: اصابت دقیق موشک‌ها به هدف نتیجه تقوا و ایمان است به عبارت دیگر در حالی که ما محاصره بودیم بواسطه ایمان، توانستیم موشک بسازیم و به وسیله آنها با حداقل خطا به سمت اهداف شلیک کنیم و باید عنوان کرد که بواسطه داشتن ایمان و تقوا است که از دشمنان نمی‌هراسیم و به آن‌ها پناه نمی‌بریم و به آن‌ها تکیه نمی‌کنیم.

سردار سلامی با اشاره به اینکه منطق مذاکزه یعنی تسلیم و پذیرفتن فشار، افزود: همه فضای سپاه را باید شاد و جهادی کنیم، چون راه بزرگی در پیش داریم؛ امت به ما نیابت داده و خداوند هم ما را برگزیده و پیشوای امت هم به ما اعتماد کرده و ما را تکیه‌گاه نبرد‌های بزرگ قرار داده است.

انتهای پیام/۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار