مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی:

آزادگان سفیران صادر کننده‌ انقلاب اسلامی هستند

حجت الاسلام «حسین معصومی» گفت: آزادگان سفیران صادر کننده‌ انقلاب اسلامی هستند و روحیه مقاومت این عزیزان در برابر ظلم، امروز در سایر کشورها گسترش پیدا کرده است.
کد خبر: ۳۵۸۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲ - 18August 2019

به گزارش دفاع‌­پرس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌­کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، حجت‌الاسلام «حسین معصومی» در همایش «اسوه‌های صبر و مقاومت» که امروز به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در مرکز فرهنگی ایثار شهرستان بینالود برگزار شد، اظهار داشت: آزادگان با وجود اینکه اسیر بودند ولی با ایستادگی و مقاومتی که از خود نشان دادند توانستند دشمن را به اسارت خود درآورند.

وی افزود: آزادگان سفیران صادر کننده‌ انقلاب اسلامی هستند و روحیه مقاومت این عزیزان در برابر ظلم، امروز در سایر کشورها گسترش پیدا کرده است. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با اشاره به نقش مهم حجت الاسلام ابوترابی در هدایت و ارتقاء معنوی آزادگان خاطرنشان کرد: خودساختگی، استقامت، پایمردی، خلوص، شهامت و تقوایی که آزادگان ما در دوران اسارت از خود نشان دادند، همه از وجود حجت‌الاسلام «ابوترابی» و نقش او در اردوگاه‌های رژیم بعث عراق بود که موجب شد تا امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در همه صحنه‌ها حضور پیدا کند.

وی در پایان به تحقیر ملت ایران توسط شاه غرب‌زده در مقابل انگلیسی­‌ها اشاره کرد و گفت: زمانی که شاه بر دست ملکه انگلیس بوسه زد، اوج تحقیر شدن ملت ما بود، ولی امروز کار به جایی رسیده که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران کشتی انگلیسی را به تصرف خود در می‌آورند و آن‌ها جرأت اعتراض ندارند. این اقتدار، مرهون مقاومت‌ها و ایثارگری‌های جامعه ایثارگران است.

شهرستان بینالود 153 شهید، 288 جانباز و 22 آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار