معاون هنری سینمایی حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

مرحله استانی جشنواره «ترنم فتح» در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود

محسن مرادی با بیان اینکه جشنواره ملی «ترنم فتح» رقابتی بین گروه‌های موزیک نیروهای مسلح کل کشور است، گفت: مرحله استانی این جشنواره در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۵۸۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ - 18August 2019

مرحله استانی جشنواره «ترنم فتح» در هفته دفاع مقدس بر گزار می‌شود

به گزاش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد «محسن مرادی» معاون هنری سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان امروز در جلسه هماهنگی جشنواره «ترنم فتح» که با حضور نمایندگان نیروهای مسلح استان در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان برگزار شد، اظهار داشت: جشنواره «ترنم فتح» در سه مرحله  کشوری، منطقه ای و  استانی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره رقابتی بین گروه‌های موزیک نیروهای مسلح کل کشور می‌باشد، افزود: مرحله استانی این جشنواره در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

مرادی گفت: برای برگزاری این جشنواره، شعری با عنوان «گام دوم انقلاب» در نظر گرفته شده است که براساس این شعر و موسیقی که تنظیم شده است در کل کشور به یک صورت اجرا می‌شود و چند روز پس از اجرای مرحله استانی بهترین گروه بر اساس رأی هیات داوران انتخاب می‌شود و به مرحله منطقه‌ای راه پیدا می‌کند.

معاون هنری سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان تصریح کرد: مرحله منطقه‌ای ما با حضور استان‌های همدان، کردستان، کرمانشاه و لرستان و به میزبانی استان کرمانشاه در دهه فجر اجرا خواهد شد و برترین گروه شرکت کننده در مرحله منطقه‌ای به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار