فرماندار میناب؛

شهرستان میناب باید در نشر ارزش های دفاع مقدس پیشرو باشد

محمد احمدی گفت: ظرفیت عظیم شهرستان میناب در بخش‌های مختلف نباید باعث کوتاهی در دفاع مقدس شود و ما باید در این زمینه پیشرو باشیم.
کد خبر: ۳۵۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱ - 18August 2019

شهرستان میناب باید در نشر ارزش های دفاع مقدس پیشرو باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بندرعباس، محمد احمدی معاون استاندار هرمزگان و فرماندار ویژه شهرستان میناب امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: چاپ 10 عنوان کتاب دفاع مقدس در زمینه های مختلف ادبی، شعر و داستان تا قبل از برگزاری کنگره ملی 1500شهید استان هرمزگان در دستور کار قرار گیرد.

احمدی در ادامه تاکید کرد: معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری وظیفه دارد کمیته های شورای پیشکسوتان دفاع مقدس را تشکیل و زمینه را برای ثبت و ضبط خاطرات آنان فراهم سازد.

وی در ادامه افزود: تمام ادارات و دستگاه های شهرستان میناب وظیفه دارند تمام ظرفیت های خود را در جهت حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس پای کار آورده تا شاهد تولیدات هنری خوبی در زمینه دفاع مقدس باشیم.

فرماند میناب در پایان متذکر شد: شهرستان میناب باید سهم خود را همانطور که در گام اول انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس ادا کرده است، در گام دوم انقلاب اسلامی نیز این نقش را ایفا کرده و در این گام شکوه و عظمت شهدا را به مردم و نسل جوانی که این حقیقت های بزرگ را ندیده اند نشان دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار