دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم با تولیت حرم حضرت معصومه (س)

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم با آیت‌الله «سیدمحمد سعیدی» تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) دیدار کرد.
کد خبر: ۳۵۸۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱ - 19August 2019

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم با تولیت حرم حضرت معصومه (س)به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با آیت‌الله «سید محمد سعیدی» تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام لقمانپور گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص راه اندازی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان و دیگر بخش‌های مربوط ارائه کرد.

سپس آیت الله سعیدی طی سخنانی اظهار داشت: رزمندگان دفاع مقدس با اینکه از نظر مادی با دست خالی بودند، اما از نظر معنوی با دست پر مقابل دشمن ایستادند.

وی با اشاره به لزوم یادآوری ایام‌الله دفاع مقدس به مردم افزود: جانبازان، آزادگان و رزمندگان می‌توانند در انتقال آموزه‌های دوران دفاع مقدس مهم‌ترین نقش را ایفا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قم اضافه کرد: در دوران طاغوت از فعالیت مبلغان دینی اسلام جلوگیری می‌کردند، در حالی که بعد از پیروزی انقلاب این مشکل دیگر وجود نداشت.

این مسئول با بیان اینکه خداوند به برکت امام خمینی (ره) و رشادت‌های ملت، مردم را از تاریکی به سمت نور خارج کرد، افزود: با تابش نور انقلاب باید قدر این داشته‌ها و نعمت‌ها را به خوبی بدانیم و شکر خداوند را بجای آوریم؛ یکی از برکات فعلی انقلاب عزت آن است که باید قدردان آن بود.

وی با بیان اینکه بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس می‌تواند ایام‌الله دفاع مقدس را حفظ کند، افزود: برای یادآوری دوران دفاع مقدس باید به حفط آثار بپردازیم و بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس باید آثار مربوط به هشت سال جنگ‌ تحمیلی را به نحو مطلوب حفظ کند تا به عنوان آثار موزه‌ای بتوان از آن‌ها استفاده کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها