جعفری در مراسم تجلیل از خادمین شهدا:

شهدا در قلب مردم جای دارند

مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: حضور جمع کثیری از مردم در شب وداع با شهدای عزیز هشت سال جنگ تحمیلی برای ما درس بزرگی بود و دریافتیم که شهدا همواره به منبع عظیم الهی متصل هستند و در قلب‌ها جای دارند.
کد خبر: ۳۵۸۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ - 19August 2019

شهدا در قلب مردم جای دارندبه گزارش خبرنگار حماسه جهاد دفاع‌پرس، علی‌اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در مراسم تجلیل از خادمین شهدا که در سالن هویزه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: شاهد بودیم که دوباره عطر حضور شهدا در کوچه‌های شهر ما پیچید و فضای آنرا معطر کرد. مجموعه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در شب وداع با شهدای گمنام توفیق خدمتگزاری به ۱۱۰ شهید گمنام و خانواده‌های معظم شهدا و مردم شهیدپرور را داشت که این خدمت رسانی برای ما بسیار ارزشمند است.

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افزود: حضور جمع کثیری از مردم در شب وداع با شهدای عزیز هشت سال جنگ تحمیلی برای ما درس بزرگی بود و دریافتیم که شهدا همواره به منبع عظیم الهی متصل هستند و در قلب‌ها جای دارند.

وی با بیان اینکه دو سال خدمت به شهدا برای ما ظرفیت‌های خوبی ایجاد کرد، گفت: شهدای عزیز هر چند وقت یکبار وارد زندگی‌هایمان می‌شوند و دل‌هایمان را صیقل می‌دهند و ما خرسندیم از اینکه افتخار خدمت به شهدا را پیدا کرده‌ایم.

جعفری با تشکر از برگزار کنندگان مراسم تجلیل از خادمان شهدا عنوان کرد: بزرگترین تقدیر از ما همین بود که لیاقت خدمت به شهدا را یافتیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها