برگزاری دهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور «جوان ایرانی»

به دلیل تقارن تقویم جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور «جوان ایرانی» با عزاداری‌های دهه اول محرم، این رویداد حوزه تجسمی آبان امسال برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۸۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸ - 19August 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، وحید نمازی رییس حوزه هنری استان خراسان شمالی با اعلام این خبر و تمدید مهلت زمان دریافت آثار تا 31 مرداد اظهار داشت: جشنواره کارتون و کاریکاتور همواره تقویم ثابتی داشته و در تابستان برگزار شده است، اما به دلیل این که اختتامیه جشنواره بر اساس این تقویم مقارن با دهه اول محرم بود، جشنواره در نیمه اول آبان ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: ضمن این که جشنواره کارتون و کاریکاتور امسال 10 ساله می‌شود و تصمیم داشتیم بخش‌ها و اتفاقات ویژه تری را برای آن در نظر بگیریم که با فرصت بیشتر میسر است.

نمازی از تمدید مهلت ارسال آثار تا 31 مرداد برای شرکت کنندگان خبر داد و تصریح کرد: به دلیل جا به جایی زمان برگزاری جشنواره تا 31 مرداد به شرکت کنندگان فرصت داده‌ایم تا آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند. از طرفی «چلگی» نیز به پایان رسیده و آثار برگزیدگان آن نیز در جشنواره شرکت داده خواهد شد.

دهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور «جوان ایرانی» به همت حوزه هنری استان خراسان شمالی و موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر آبان ماه در شهر بجنورد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها