به مناسبت عیدغدیر صورت گرفت؛

اهدای ۷ قلم کالای اساسی به سیل‌زدگان «سیمرغ» توسط سپاه «دماوند»

سپاه شهرستان «دماوند» به مناسبت عید غدیر، هفت قلم کالای اساسی و ضروری را به سیل‌زدگان سیمرغ اهدا کرد.
کد خبر: ۳۵۸۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱ - 19August 2019

اهدای مرحله اول کالاهای اساسی به سیل‌زدگان سیمرغبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، همزمان با عید غدیر، ظهر امروز (دوشنبه) اقلام و کالا‌های اساسی سپاه شهرستان دماوند به مردم سیل‌زده شهرستان سیمرغ، اهدا شد.

«محمدبرمر» فرمانده سپاه «سیمرغ» در حاشیه اهدایی این کالا‌های اساسی، با تبریک عید غدیر، اظهار داشت: در راستای طرح بسیج مستضعفین مبنی بر جهاد همبستگی ملی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، سپاه مأموریت پیدا کرد که تا آخرین لحظه با حضور در کنار مردم سیل‌زده، به آن‌ها امدادرسانی و خدمات‌رسانی کند.

وی افزود: سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران با محوریت بسیج سازندگی، ضمن بازسازی مسکن سیل‌زدگان، در راستای تأمین اثاثیه و مشکلات معیشتی نیازمندان و خانواده‌های سیل‌زده، امروز هدایایی را تقدیم مردم سیل‌زده شهرستان «سیمرغ» کرد.

این مسئول با بیان اینکه سپاه این خدمت‌رسانی را اصل می‌داند، گفت: سپاه و بسیج یک نهاد مردمی هستند که با تأسی از نگاه بلند امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، با افتخار به مردم سیل‌زده کمک می‌کنند؛ همان مردمی که در دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی و همه صحنه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی، ایستادند جان و خون دادند و ۴۰ سال مقاومت کردند.

همراه با شعار «هنوز ایستاده‌ایم» در کنار مردم هستیم

«روح‌الله عرب» فرمانده سپاه شهرستان دماوند نیز با تبریک دهه ولایت و عید غدیر، اظهار داشت: به همین مناسبت، توفیق حضور در جمع سیل‌زدگان سیمرغ را داشتیم و از روز‌های اول در کنار این مردم بودیم.

وی افزود: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، ما با شعار «هنوز ایستاده‌ایم» در کنار مردم هستیم و به وعده خود وفا کردیم و امروز هدایایی شامل هفت قلم کالای اساسی و مورد نیاز به خانواده‌های نیازمند و کم‌برخوردار و سیل‌زدگان اهدا شد.

این مسئول با بیان اینکه در این مرحله کالا‌هایی شامل یخچال، اجاق گاز، ۲ تخته فرش و سه تخته پتو اهدا شده است، گفت: با توجه به حضور بسیجیان، کمک‌ها در این مرحله به پایان نمی‌رسد و مراحل بعدی در هفته دفاع مقدس شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار