جشن باشکوه عید ولایت در خاش برگزار شد+ تصاویر

جشن عید غدیر با حضور امام جمعه، شماری از مسئولان و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی، خانواده‌های شیعه و سنی در جوار مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع) در خاش برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۸۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲ - 20August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، جشن عید غدیر با حضور امام جمعه، شماری از مسئولان و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی، خانواده‌های شیعه و سنی در جوار مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع) خاش برگزار شد.

این آئین با خطبه خوانی غدیر، مداحی و اجرای مسابقات فرهنگی و هنری و تجلیل از هم‌نام‌های امیرالمؤمنین علی‌بن‌ابی طالب همراه بود.

حجت الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه خاش در این مراسم اظهار داشت: عید غدیر متعلق به تمام مسلمانان جهان بوده و همگان حول محور آن وحدت دارند.

وی گفت: پیام غدیر نیز برای تمام امت اسلامی، اتحاد و انسجام و حفظ همبستگی و برقراری اخوت و برادری در جامعه است.

امام جمعه خاش ادامه داد: غدیر نماد عزتمندی و جاودانگی و حیات امت اسلامی است زیرا در آن پیامبر اسلام بر اهمیت یکدلی و هم افزایی و بصیرت و حفظ مصادیق وحدت و یکپارچگی تاکید کرده‌اند.

حجت الاسلام دهقان گفت: قطعا دشمنان اسلام و منافقان کوردل پیام غدیر را دریافت نمیکنند، زیرا آنها از مسیر الهی و سیرت پیامبر و بزرگان دین خارج هستند.

وی افزود: جای مسرت و خوشحالی است که بعد از گذشت حدود 15 قرن شاهد حیات و جاودانگی اسلام هستیم و مسلمانان شیعه و سنی در این خطه از میهن اسلامی در کنار همدیگر زندگی مسالمت آمیزی دارند و به تقویت عناصر وحدت و همبستگی در جامعه می‌اندیشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار