به مناسبت عید غدیر صورت گرفت؛

دیدار مدیر کل حفظ آثار استان مرکزی با خانواده رزمنده «علی حسین‌الله یاری» و شهید «تقی مهدی سلطانی» + تصاویر

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی به مناسبت عید غدیر با خانواده شهید «تقی مهدی سلطانی» و رزمنده «علی حسین‌الله یاری» دیدار کرد.
کد خبر: ۳۵۸۷۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ - 21August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی، «مصطفی مشایخی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در 30 مرداد 1398 به همراه سردار «داود غیاثی راد» نماینده ستاد کل نیروهای مسلح، «حسن مفخمی شهرستانی» فرمانده انتظامی استان مرکزی و جمعی از همراهان به مناسبت عید غدیر خم با خانواده شهید «تقی مهدی سلطانی» و «علی حسین الله یاری» رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس دیدار کرده و از آنها تقدیر به عمل آوردند.

شهید تقی مهدی سلطانی سال 1318 در خانواده‌ای متدین به دنیا آمد. وی تحصیلات مقدماتی خود را تا مقطع متوسطه در اراک سپری کرد و سپس برای طی دوره‌های آموزش عالی راهی دانشسرای رشت شد و تحصیلات خود را تا مقطع کاردانی ادامه داد.

وی ضمن اینکه به شغل معلمی اشتغال داشت از فعالیت‌های سیاسی قبل از انقلاب غافل نبود و در زمان اوج گیری فعالیت‌های مردمی بر ضد رژیم به صفوف به هم پیوسته مردم ملحق شد.

تقی مهری مسئولیت کمیته انقلاب استان مرکزی را بر عهده گرفت و در مدت مسئولیتش تمام وظایف خود را به شایستگی ادا کرد و سرانجام در تاریخ 1360/05/16 مصادف با بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان در راه حفظ و حراست از قداست آرمان‌های جمهوری اسلامی در جلوی منزل خودش در اراک توسط منافقین کوردل مورد اصابت 7 گلوله قرار گرفت و پس از 10 روز تحمل جراحت به فیض عظمای شهادت نائل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها