سرلشکر موسوی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

انتصاب فرمانده کل ارتش در رأس قرارگاه پدافند هوایی بیانگر اهمیت این قرارگاه است

سرلشکر موسوی در خصوص تحولات صورت گرفته در قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: فرمانده معظم کل قوا با سپردن مسئولیت فرماندهی این قرارگاه به فرمانده کل ارتش، بر اهمیت و لزوم ارتقای آن تأکید کردند.
کد خبر: ۳۵۸۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۰ - 31August 2019

فرمان رهبر معظم انقلاب بیانگر اهمیت و الویت قرارگاه پدافند هوایی استامیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش و فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در خصوص مسئولیت خود در این قرارگاه اظهار داشت: خوی تجاوزگری دشمنان به ما می‌آموزد که باید روز به روز بر توان دفاعی خود بیافزاییم و با قدرت در مسیر رشد و بالندگی صنعت دفاعی گام برداریم.

وی با اشاره به اهمیت کار قرارگاه پدافند هوایی و تغییر و تحولات ایجاد شده در این حوزه عنوان کرد: هرچه زمان می‌گذرد، پدافند اهمیت بیشتری نسبت به قبل پیدا می‌کند و این اهمیت ما را بر آن می‌دارد تا بیش از پیش تلاش کنیم.

سرلشکر موسوی افزود: فرمانده معظم کل قوا با سپردن مسئولیتِ فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) به فرمانده کل ارتش در واقع درجه اهمیت کار این قرارگاه را به عنوان یک الویت در نیروهای مسلح افزایش داده و بر لزوم ارتقای آن تأکید کردند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار