گرامیداشت سردار شهید«امید فرجی‌زنگنه» در باغملک برگزار می‌شود

آئین بزرگداشت سردار شهید «امید فرجی‌زنگنه» از شهدای حادثه تروریستی 31 شهریور اهواز در زادگاهش باغملک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۸۸۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۶ - 22August 2019

گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید«امید فرجی‌زنگنه» در باغملک برگزار می شود

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، به منظور گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید«امید فرجی‌زنگنه» از شهدای حادثه تروریستی 31 شهریور اهواز آئین بزرگداشتی در زادگاهش شهر باغملک برگزار می‌شود.

این برنامه فردا(پنجشنبه 31 مرداد) از ساعت 21 آغاز می‌شود و جمعی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام، جانبازان، بسیجیان و اقشار مختلف مردم در آن حضور می‌یابند.

در این مراسم که به مناسبت چهل و چهارمین سالروز ولادت سردار شهید«امید فرجی‌زنگنه» در باغملک برگزار می‌شود، حاضران دعای کمیل را به یاد این شهید والامقام و دیگر شهدای عملیات تروریستی اهواز قرائت می‌کنند.

به گزارش دفاع پرس، سردار شهید«امید فرجی‌زنگنه» فرزند نعمت‌الله در روز یکم شهریور سال 1354 در یک خانواده کشاورز در شهر باغملک استان خوزستان دیده به جهان گشود. وی پس از اخذ دیپلم، در سال 1374 در دانشگاه آزاد واحد شوشتر پذیرفته شد و مدرک کارشناسی خود را در رشته ادبیات دریافت کرد.

پس از دریافت مدرک کارشناسی در دوران جوانی یعنی در سال 1381 به استخدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و در این نهاد مشغول خدمت شد. این دلیرمرد خوزستانی در صبح روز شنبه 31 شهریور سال 1397 در رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در اهواز حضور داشت و به همراه 22 نفر دیگر توسط تروریست‌های بزدل و فریب خورده به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها