مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خراسان شمالی خبر داد؛

کسب مقام اول جشنواره ملی رسانش توسط دانش آموزان خراسان شمالی

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خراسان شمالی گفت: مقام اول جشنواره ملی رسانش توسط دانش آموزان خراسان شمالی با راهیابی سه اثر از شهرستان‌های بجنورد، شیروان و اسفراین به مرحله پایانی رسید.
کد خبر: ۳۵۸۸۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ - 22August 2019

به گزارش خبرگزاری دفاع‌پرس از خراسان شمالی، مقام اول جشنواره ملی رسانش توسط دانش آموزان خراسان شمالی با راهیابی سه اثر از شهرستان های بجنورد، شیروان و اسفراین به مرحله پایانی جشنواره ملی رسانش کسب شد و با پایان داوری جشنواره ملی رسانه‌های دانش‌آموزی تحت عنوان رسانش با شعار «رسانش، خیزش هوشمندانه نوجوان در دنیای رسانه» اسامی برگزیدگان این مرحله اعلام شد.

«یاسر خطیب» مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خراسان شمالی با اعلام این خبر اظهار داشت: در بخش پایانی ساخت فیلم دانش آموزان «مهرداد قاسمی»، «سعید رجبی»، «میکائیل ساحدی» و «پوریا علایی» از دبیرستان نمونه پرفسور حسابی شهرستان اسفراین، مقام اول این دوره از مسابقات را در بخش ساخت فیلم گروه رسانما با موضوع ایران 1420 کسب نمودند.

کسب مقام اول جشنواره ملی رسانش توسط دانش آموزان خراسان شمالی

خطیب با اشاره به اینکه دوره پایانی برگزیدگان جشنواره رسانش همراه با دوره‌ آموزشی و با حضور چهره‌های سرشناس فرهنگی و هنری در دانشگاه صدا و سیما برگزار شد، افزود: در پایان این کارگاه‌ها، دانش‌آموزان توسط داوران سطح‌بندی و انتخاب و از افراد برگزیده در اختتامیه جشنواره تقدیر و تجلیل صورت پذیرفت.

کسب مقام اول جشنواره ملی رسانش توسط دانش آموزان خراسان شمالی

وی تصریح کرد: علاوه بر رقابت فشرده و دو روزه دانش آموزان در تولید رسانه ای، بازدید از فضاهای تولیدات نظیر استودیو کروماکی، کارگاه طراحی، آرشیو دانشگاه و استودیوهای برنامه سازی در حوزه صدا و تصویر از جمله برنامه های این دوره بوده است.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خراسان شمالی در ادامه با اشاره به برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های مختلف در این دوره فشرده، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، کارگاه خلاقیت و سوژه یابی، کارگاه کسب و کارهای رسانه ای، کارگاه‌های تکنیکی و تخصصی، روزنامه نگاری، صفحه آرایی، عکاسی، تدوین و فیلمنامه و همچنین نقد و بررسی مستند «متولد اورشلیم»، نیز با حضور چهره‌های متخصص علمی و رسانه‌ای برای برگزیدگان جشنواره رسانش برگزار شد.

کسب مقام اول جشنواره ملی رسانش توسط دانش آموزان خراسان شمالی

آئین اختتامیه جشنواره ملی رسانش روز دوشنبه 28 مرداد در سالن آمفی تئاترحوزه هنری تهران با حضور چهره های سرشناس فرهنگی و هنری کشور برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها