اسلامی:

امروز ایران اسلامی قدرتمندتر از هر مبداء تاریخی است

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه امروز با تحریم‌ها،تهدیدها و اطلاعاتی که برخی خائنان در اختیار دشمنان قرار می‌دهند، مواجه هستیم، گفت: امروز ایران اسلامی قدرتمندتر از هر مبداء تاریخی است.
کد خبر: ۳۵۸۹۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷ - 22August 2019

امروز ایران اسلامی قدرتمندتر از هر مبداء تاریخی است / دشمنان آرزوی ضربه زدن به کشور را به گور خواهند بردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی امروز در مراسم افتتاح بازسازی و مرمت مسجد جامع ساری با بیان اینکه امروز در کشور به همدلی، وحدت و یکپارچگی نیاز داریم، اظهار داشت: دشمن همواره روی یک نقطه عدم وحدت و سستی متمرکز شده و هرجا که غفلت کرده‌ایم به ما ضربه زده است.

وی با بیان اینکه امروز با تحریم‌ها و تهدیدها و اطلاعاتی که برخی خائنان در اختیار دشمنان قرار می‌دهند، مواجه هستیم، گفت: امروز ایران اسلامی قدرتمندتر از هر مبداء تاریخی است.

اسلامی با اشاره به حضور در اجلاس بین‌المللی خزر و دیدار با هفت نخست وزیر حاشیه خزر و دیگر کشورها افزود: آنان معتقدند بودند که هیچ‌کس تابه حال مقابل آمریکا توان ایستادگی نداشت اما جمهوری اسلامی ایران مقابل آمریکا ایستاده است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دشمن برای ما هزینه ایجاد کرده است اما نقطه مهم آن است که سفارتخانه آمریکا برای کشور و ملت ما تصمیم‌گیری نمی‌کند، گفت: این در حالی است که سفارتخانه آمریکا در کشورهای دیگر، دولت ساقط و برای آن کشور تصمیم‌گیری می‌کند.

اسلامی با بیان اینکه راه برون رفت از شرایط کنونی آن است که ظرفیت‌های داخلی را فعال کنیم، گفت: تمام تلاش در وزارت راه و شهرسازی این است که هیچ پروژه عمرانی به رغم مشکلات در منابع مالی، دچار رکود نشود و از انواع و اقسام الگوهای مالی برای توسعه و پیشرفت کشور استفاده کنیم.

وزیر راه و شهرسازی بر لزوم تقویت بخش خصوصی برای سازندگی کشور تاکید کرد و گفت: استفاده از تولیدات ساخت داخل از برنامه‌ها است و امروز تمام شرکت‌های تولیدکننده را فعال کردیم تا تولید داخل رونق یابد.

وی افزود: دشمنان همواره آرزوی ضربه زدن به کشور را در سایه وحدت و همدلی ملت به گور خواهند برد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار