یک فرمانده دفاع مقدس:

ولایت پذیری شرط پیروزی در برابر دشمنان است

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس عشق‌بازی جوانان دیدنی بود و آن‌ها با اطاعت از امام و مقتدایشان بدون ترس در معرکه شجاعت سربلند شدند.
کد خبر: ۳۵۸۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳ - 23August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بردسکن، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمود باقرزاده در اولین یادواره دو شهید گمنام مدفون در پارک ولی عصر(عج) بردسکن اظهار داشت: امروز معامله با خدا و عشق با معبود می‌تواند ما را رستگار کند، بنابراین شهدا و به‌ویژه شهدای گمنام این راه را رفتند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: عشق بازی شهدا دنیا را متحیر کرده است، شهدا راه خودشان رو انتخاب کردند و چه خوب این راه را انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه اگر ولایت‌پذیری در آن روزگار مورد توجه بود، امام علی(ع) خانه‌نشین نمی‌شد، بیان کرد: ولایت‌پذیری و عشق به ولایت بود که انسان در جبهه پلاک خود را در آب می‌اندازد تا گم شود و بی‌نام و نشان به‌شهادت برسد.

باقرزاده با بیان اینکه امروز آمریکا و یاوه‌گویان او در خواب هستند، عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس عشق‌بازی جوانان دیدنی بود و آن‌ها با اطاعت از امام و مقتدایشان بدون ترس در معرکه شجاعت سربلند شدند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: اگر عشق سرکش خود را در صراط مستقیم هدایت کنیم آن موقع است که به خدا نزدیک می‌شویم.

وی عنوان کرد: اگر بدانیم که عشق به خدا و پیامبر خدا (ص) و ولی خدا می‌تواند عشق حقیقی ما باشد، دیگر به‌دنبال دیگر عشق‌های کاذب نمی‌رویم.

باقرزاده با بیان اینکه بیشتر شهدا در وصایای خودشان نقش ولایت را در صدر اولین جملات و وصیت خود داشتند، اظهار کرد: متأسفانه امروز برخی خود را از گریه بر اهل بیت افسرده می‌دانند که غافل هستند و نمی‌دانند که اشک بر امام حسین (ع) و اهل بیت نجات‌دهنده انسان است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: شهیدان گمنام مظلوم‌ترین شهدا هستند که با اخلاص به‌ وظیفه خود عمل کردند و بدون نام و نشان و بدون پدر و مادر و اقوام و خویشان در جای جای این کشور و در شهرهای مختلف مهمان ما هستند.

وی با بیان اینکه اگر به‌خود آییم می‌فهمیم که این دنیا ارزشی ندارد و دنیایی دارای ارزش است که ما را به‌عرش آورده است، بیان کرد: با عنایت به اینکه در ایام ولایت و امامت مولا علی (ع)؛و ولادت امام موسی کاظم(ع) هستیم باید خود را به سیم لایتناهی ولایت مجهز و بند بزنیم که افتخار ما و سرافرازی ما در اطاعت محض از ولایت است.

باقرزاده با اشاره به اینکه بعضی وقت‌ها از خودی‌ها ضربه می‌خوریم، خاطرنشان کرد: در اول انقلاب جمعی از مسؤولان که خدمت امام خمینی(ره) بودند، ایشان فرمودند به‌محض اینکه ناو آمریکا وارد خلیج فارس شد، او را بزنید بعضی گفتند نه و بعضی‌ها سر باز زدند و گفتند مگر می‌شود، اگر با آمریکا در آن روز که امام فرمودند مقابله می کردند و کوتاه نمی‌آمدند، امروز آمریکا انقدر پررو نمی‌شد که در خلیج فارس هواپیمای ما را هدف قرار دهد و بیش از ۲۹۰ نفر مسافر این هواپیما به‌شهادت برساند و وقیحانه به فرمانده ناو خود در خلیج فارس مدال افتخار بدهد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه در آن زمان باید آمریکا را در نطفه خفه می‌کردیم که اینقدر پرو نمی‌شد، ادامه داد: سرنگون کردن پهپاد آمریکا را در ماه‌های اخیر یک افتخار برای کشور توسط سپاه پاسداران بود.

وی افزود: در همین زمان هم بعضی از مسؤولان کشور با خود می‌گویند احتمال دارد آمریکا به کشور ما حمله کند، دیدیم که آمریکا خیلی ترسوتر از آن است که بتواند به کشور ما حمله کند.

باقرزاده با اشاره به اینکه قدرت امروز اسلام را از خون شهدا است، گفت: شوکت و قدرت امروز ایران از قدرت رزمندگان و شهیدانی است که دنیا را در هشت سال دفاع مقدس متحیر کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار