امام جمعه موقت بوشهر:

مشکلات اقتصادی یکی از معضلات جدی جامعه است

حجت الاسلام یوسف جمالی با اشاره به مشکلات مالی خانواده‌ها خواستار رفع مشکلات معیشتی شد و گفت: مشکلات اقتصادی یکی از معضلات جدی جامعه است که باید برای رفع آن تلاش شود.
کد خبر: ۳۵۸۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸ - 23August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی امام جمعه موقت بوشهر در خطبه های نمازجمعه این هفته ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: روحیه خدمت و دوری از تکلف و اشرافی‌گری از ویژگی‌های مهم شهیدان رجایی و باهنر بود که باید مد نظر دولت‌مردان باشد.

وی بر لزوم تلاش برای مشکلات اقتصادی و معیشتی خانواده‌ها تاکید کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب تاکید بسیاری بر موضوع اقتصاد و فرهنگ دارند و همه مسئولان باید به این موضوع توجه کنند.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به مشکلات مالی خانواده‌ها خواستار رفع مشکلات معیشتی شد و اضافه کرد: مشکلات اقتصادی یکی از معضلات جدی جامعه است که باید برای رفع آن تلاش شود.

وی بیان کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی در عرصه اقتصادی است و جوانان متعهد و متخصصی داریم که باید زمینه اشتغال آنها فراهم شود. بسیاری از ظرفیت‌های اشتغال استان در اختیار افرادی از خارج استان قرار گرفته است.

حجت الاسلام جمالی با تاکید بر عدالت اجتماعی و مبارزه با ویژه خواری گفت: اقدامات خوبی توسط قوه قضائیه انجام شده که البته این آعاز راه است، قطعا چنین اقدامات روحیه امید را در جامعه تقویت می کند. 

وی بر لزوم توسعه صنایع پائین‌دستی نفت و گاز در استان بوشهر تاکید کرد و افزود: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر پرهیز از خام‌فروشی، باید زمینه تولید سایر فرآورده‌ها از محصولات نفتی فراهم شود.

امام جمعه موقت بوشهر به تلاش دشمن در عرصه فرهنگی اشاره کرد و گفت: دشمن به این نتیجه رسیده که غلبه بر جمهوری اسلامی ایران با جنگ نظامی میسر نیست بلکه با نفوذ فرهنگی می تواند به موفقیت برسد.

وی با تاکید بر ساماندهی وضعیت اجاره‌دادن منازل مبله در بوشهر، تصریح کرد: سواحل استان یک ظرفیت مهم است که باید اقدامات اساسی در زمینه ساماندهی سواحل صورت گیرد.

حجت الاسلام جمالی با بیان اینکه دشمنان به دنبال تقدس‌زدایی از خانواده‌ها هستند، اضافه کرد: مسائلی چون ازدواج سفید، زیر سوال بردن احترام و جایگاه مقدس پدر و مادر و ترویج بد حجابی در جامعه را رواج داده اند که باید خیران و نیکوکاران بسترساز تشکیل خانواده و تحکیم بنیان خانواده باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار