امام جمعه موقت عسلویه:

مسئولان در هفته دولت فعالیت‌های خود را به مردم گزارش دهند

حجت‌الاسلام شیخ مصطفی بدری با گرامی‌داشت هفته دولت و ادای احترام به شهیدان رجایی و باهنر گفت: این هفته بهانه‌ای است تا خدمات دولت به اطلاع مردم برسد و مسئولان فعالیت‌های خود را به مردم گزارش دهند.
کد خبر: ۳۵۸۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱ - 23August 2019

به گزارشدفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام شیخ مصطفی بدری امام جمعه موقت عسلویه در نماز جمعه این هفته با تبریک روز بزرگ‌داشت ابوعلی سینا و روز پزشک اظهار داشت: این روز را به پزشکان زحمت‌کش شهرستان تبریک عرض می‌کنم که در این عرصه به مردم خدمت می‌کنند.

وی با گرامی‌داشت هفته دولت و ادای احترام به شهیدان رجایی و باهنر اضافه کرد: این هفته بهانه‌ای است تا خدمات دولت به اطلاع مردم برسد و مسئولان فعالیت‌های خود را به مردم گزارش دهند.

امام جمعه موقت عسلویه با اشاره به دیدار هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد: امام خامنه‌ای فرمودند برای جلوگیری از مفاسد اقتصادی باید نظام بانکی اصلاح شود تا هم تورم کم شود و هم نظارت بر بانک ها بیشتر شود.

وی تصریح کرد: در صورتی که این زیرساخت‌ها درست نشود مشکلات حل نمی‌شود. باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی عملی شود. 

امام جمعه موقت عسلویه به انبار روباز گوگرد در عسلویه اشاره کرد و گفت: بعضی انگار نمی‌دانند که این گوگردها آلودگی زیاد به وجود می‌آورد و آن را در محیطی سرباز رها می‌کنند. انگار متوجه نیستند که اینجا موجود و انسان زندگی می کند.

وی با تبریک عید غدیر ادامه داد: در آخرین حج و آخرین سفر پیغمبر در سرزمین غدیر به پیامبر وحی شد که پیام غدیر و ولایت حضرت علی را به مردم اعلام کند و اگر آن را اعلام نکند رسالت ۲۳ ساله خود را انجام نداده است.

بدری افزود: غدیر دو مسئله دارد؛ اعلام اصل ولایت و دیگری معرفی مصداق ولی هر دو در غدیر مشخص شد. 

وی اضافه کرد: غدیر واضح ترین اعلان بود. اگر غدیر فراموش نمی‌شد عاشورا اتفاق نمی‌افتاد. باید تبلیغ می‌کردیم و غدیر را معرفی می‌کردیم. برکات غدیر را معرفی می‌کردیم. همه ما وظیفه داریم غدیر را معرفی کنیم.

امام جمعه موقت عسلویه اظهار داشت: برخی فقط نکات اخلاقی غدیر را معرفی کردند، برخی سکوت کردند و برخی به اختلافات دامن زدند. این جریان در فتنه ۸۸ هم اتفاق افتاد و عده ای سکوت کردند در حالی که اهل قلم بودند و تریبون داشتند از ولایت دفاع نکردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار