امام جمعه موقت پلدختر خواستار شد؛

تسریع در پرداخت کمک‌های بلاعوض به کشاورزان سیل زده

حجت‌الاسلام کاظم تیموری گفت: با توجه به اینکه در جریان سیل فروردین امسال تاسیسات آبیاری، باغات، کشاورزی و زمین‌های کشاورزان را آب برده و از دست رفتند، از دولت انتظار می‌رود در پرداخت کمک‌های بلاعوض و تسهیلات بانکی تسریع به عمل آورد.
کد خبر: ۳۵۸۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵ - 23August 2019

تسریع در پرداخت کمک‌های بلاعوض به کشاورزان سیل زده

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «کاظم تیموری» امام جمعه موقت پلدختر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پلدختر با تقدیر از عملکرد بنیاد مسکن در بازسازی خانه‌های سیل‌زدگان پلدختر اظهار داشت: احداث، بازسازی و تعمیر خانه‌های مردم سیل‌زده پلدختر در حال انجام است که در این حوزه خوب عمل شد.

وی با انتقاد از عدم توجه مسوولان به خسارات حوزه کشاورزی در جریان سیل پلدختر، افزود: متاسفانه در رابطه با آسیب‌ها و خسارات سیل به بخش کشاورزی تاکنون اقدام لازم انجام نشده است.

امام جمعه موقت پلدختر گفت: بر اساس محاسبات انجام شده بیش از یک هزار میلیارد تومان سیل به بخش کشاورزی شهرستان پلدختر خسارت وارد کرده که با گذشت پنج ماه از سیل خسارت آنها جبران نشده است.

حجت الاسلام تیموری خاطرنشان کرد: در این رابطه جهاد کشاورزی شهرستان  شش هزار و ۲۰۰ پرونده آسیب دیدگان از سیل در حوزه کشاورزی را تکمیل و روانه استان کرده است.

وی افزود: از این تعداد پرونده تشکیل شده حدود ۱۵۰ پرونده موفق به دریافت وام شدند که از این تعداد تنها  ۳۵ مورد مربوط  به پلدختر و مابقی متعلق به بخش معمولان است و حدود دو ماه است جلوی پرداخت این وام ها گرفته شده است .

امام جمعه موقت پلدختر گفت: بر این اساس از دولت انتظار می رود با توجه به این که در بخش کشاورزی برخی کشاورزان تاسیسات آبیاری، باغات، کشاورزی و زمین‌های آنها را در جریان سیل آب برده و از دست رفتند در پرداخت کمک‌های بلاعوض و تسهیلات بانکی تسریع به عمل آوردکند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها